تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شادگان با نظارت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان با نظارت مستمر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها میسر می‌شود.
 امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان  گفت: اولین جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد فوری و مؤثر با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان برگزار شد.

او افزود: با تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهرستان باید با جدیت برخورد شود تا در آینده با مشکلات اساسی در این خصوص مواجه نشویم.

صبری پور با بیان اینکه برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و ساز غیرمجاز مسکن در شادگان لازم و ضروری است، اظهار داشت: برای انجام اقدامات موثر در زمینه پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری اراضی در شهرستان، حمایت دستگاه‌ها از لحاظ معنوی و نیز امکانات و نیروی انسانی ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه افزایش ساخت و ساز‌های غیر مجاز، آینده این شهرستان را با مشکل مواجه می‌کند، ادامه داد: برای مقابله با این امر در شهر باید اراده وجود داشته باشد و از آنجاییکه ساخت و ساز و تصرف غیرمجاز پیگرد قانونی دارد و ادارات دخیل در این امر اگر علیه متخلفان اعلام جرم نکنند، خود به عنوان مجرم شناخته شده و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

نماینده دولت در شادگان در پایان خواستار فعال‌تر شدن کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری‌ها و ماده ۹۹ در بخشداری‌ها برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار