تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۳۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات روکش آسفالت بلوار کیانشهر ساماندهی شد
معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز گفت: نصب چراغ و علایم راهنمایی و رانندگی و آسفالت در بلوار ۴۴ متری کیانشهر ادامه دارد.
  وحید معینی زاده معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز گفت: در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهرعملیات زیر سازی، جدول کشی، نصب چراغ و علایم راهنمایی و رانندگی و آسفالت در بلوار ۴۴ متری کیانشهر ادامه دارد.

او در ادامه بیان داشت: تداوم خدمت رسانی به شهروندان را زمینه ساز توسعه متوازن منطقه‌ای و نیل به اهداف کلان شهرداری اهواز در بخش خدمات شهری و عمرانی است و استمرار این گونه خدمات موجب اعتماد سازی و کسب رضایتمندی عمومی شهروندان است.

معینی زاده بیان داشت: خدمات رسانی بهینه از اولویت‌های اجرای این پروژه‌ها می‌باشد و درجهت بهبود چهره عمومی شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه بلوار ۴۴ متری کیانشهر آسفالت ریزی شد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: اکیپ‌های آسفالت ریزی با اولویت خیابان‌های اصلی در مسیر‌های مختلف، عملیات عمرانی خود را انجام می‌دهند که در این زمینه ساخت و تکمیل پیاده راه‌های حاشیه‌ی معابر اصلی لکه گیری نوار‌های حفاری معابر شریانی در مناطق هشتگانه در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: این معاونت با سرلوحه قرار دادن این مهم در صدد افزایش کیفیت و عمر خدمات دهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار