تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۳۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت معلم اندیمشکی از ایتام
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: معلم نیکوکار این شهرستان سرپرستی ۷۰ یتیم را بر عهده گرفت.
 حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک  گفت: معلم نیکوکار اندیمشکی که پیش از این به مددجویان کمیته این شهرستان کمک زیادی کرده بود حال در اقدامی خداپسندانه با حضور در این اداره سرپرستی ۷۰ یتیم این مرکز را به عهده گرفت، که از او تقدیر و تشکر به عمل آمد.

او افزود: احسان و نیکوکاری، اگر به صورت یک فرهنگ، جلوه کرده و در بین اقشار مختلف جامعه، توسعه و گسترش پیدا کند، به طور قطع، بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه را که زاییده فقر و محرومیت است، از بین برده و ریشه کن می‌سازد.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: این معلم نیکوکار پیش از این هم ارثیه یک میلیارد تومانی خود را به نیازمندان اندیمشک بخشید، تا فرهنگ احسان و بخشش را به نمایش بگذارد.

رئیس کمیته امداد اندیمشک با اشاره به آیه ۲۲۰ از سوره بقره در پایان تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان ایتام بسیاری را تحت پوشش دارد، از همه کسانی که توانایی مالی دارند دعوت می‌کنیم به طرح اکرام ایتام بپیوندند و مبلغ واریزی خود را هر چقدر باشد، مستقیم به حساب شخصی یتیم وایز کنند تا اندکی از مشکلات آن‌ها حل شود چرا که بین احسان و نیکوکاری و نجات جامعه از فقر و فلاکت، رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار