تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صیانت از دام های عشایر و دامداران با همکاری دامپزشکی و سپاه ولیعصر (عج) خوزستان
مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران و عشایر ساکن مناطق محروم و صعب العبور با همکاری سپاه ولیعصر (عج) استان انجام می‌شود.
  مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی خوزستان به برگزاری نشست مشترک با مسئولان سپاه حضرت ولی عصر (عج) با محوریت محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های کلان این اداره خدمت رسانی به دامداران و عشایر استان در مناطق محروم و صعب العبور است.

او با اشاره به توزیع خدمات دامپزشکی به صورت برابر بین دامداران و عشایر استان افزود: اداره دامپزشکی با توجه به کمبود نیرو با همه توان خود نسبت به تعهدی که با این قشر جامعه دارد دریغ نمی‌کند و بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شد جمعیت هدف را مورد واکسیناسیون قرار می‌دهد.

کنار کوهی اظهار داشت: با کمک و توان گروه‌های جهادی در سطح استان خوزستان و خدمت بی منت آنها، این اداره کل می‌تواند به شکل مطلوب‌تر نسبت به ارائه خدمات دامپزشکی در مناطق محروم انجام وظیفه کند.

سرگرد پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در این نشست بیان کرد: باتوجه به خدمات گوناگونی که این اداره کل در رابطه با حمایت و حفظ سرمایه دامداران و عشایر در دورترین مناطق استان انجام می‌دهد، با برنامه ریزی دقیق و ارتباط برون سازمانی می‌توان کمک رسانی به این اداره کل جهت ایمن سازی و آموزش جمعیت هدف به کمک گروه‌های جهادی سپاه استان اقدام کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد واکسن‌های مورد نیاز دام‌های سبک و سنگین به همراه تقویم زمان بندی اجرایی در ۶ نقطه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) از سوی اداره کل دامپزشکی خوزستان تهیه و از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج در اجرای واکسیناسیون تحت نظر این اداره کل اقدام شود.

همچنین مصوب شد اداره کل دامپزشکی استان به همراه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) که مسئول لجستیک در این طرح است، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش و ترویج با محوریت دامپزشکی در روستا‌ها و مناطق عشایری مورد نظر اقدام کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار