تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۱۳۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تلفات حوادث رانندگی در خوزستان
رئیس پلیس راه استان خوزستان از افزایش شمار تلفات حوادث رانندگی خوزستان در دی ماه سال جاری خبر داد.
  سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در دی ماه تصادفات بیش از اندازه افزایش داشته بطوری که از یک بامداد روز گذشته تا ۱۰ صبح پنج نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با برداشتن محدودیت‌ها شاهد بار ترافیکی سنگینی بخصوص در روزهای آخر هفته با تراکمی حدود ۱۰ کیلومتر در جاده‌ها هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان خوزستان گفت: علی‌رغم اعلام‌های مکرر جهت رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از سفرهای غیرضروری شاهد افزایش تلفات حوادث رانندگی هستیم.

وی ادامه داد: در ماه گذشته که اعمال محدودیت‌ها را داشتیم شاهد کاهش شمار تلفات بودیم اما در دی‌ماه و با حذف محدودیت‌ها تلفات سوانح رانندگی به میزان صددرصد افزایش یافته است.

رضا دولتشاهی تصریح کرد: طی جلسه با استاندار خوزستان مقرر شد دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اقدامات زودبازده‌ای جهت افزایش ایمنی جاده انجام و پلیس‌راه به صورت کامل در آماده‌باش قرار گیرد و با تخلفات رانندگی به شدت برخورد نماید.

وی بیان کرد: ایمن نبودن جاده‌ها در برخی از تصادفات مؤثر است که دستگاه‌های مربوطه را مقصر حادثه اعلام کردیم اما همه اقداماتی که در جاده صورت می گیرد زمانی مؤثر خواهند بود که خود راننده مقررات را رعایت نماید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار