تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل شهرخودرو یک غایب دارد
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم شهرخودرو می‌رود.

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ۲۱ دی ماه از سر گرفته شد و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل شهرخودرو مشهد صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان  اظهار داشت: در دیدار با تیم شهر خودرو، احمد گوهری دروازه بان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. هفته گذشته مقابل نفت آبادان، با وجود اینکه بازی خوبی ارائه دادیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم و در نهایت بازنده میدان شدیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در بازی های خانگی امتیاز کامل را کسب کنیم گفت: هواداران نفت مسجدسلیمان همواره کنار تیم بودند و با وجود شیوع کرونا، دست از حمایت خود برنداشتند که قدردان آنها هستیم.

حسنوند افزود: بسیاری از بازیکنان ما جوان اما باانگیزه هستند که نیاز به فرصت بیشتری دارند تا با یکدیگر هماهنگ تر شوند اگرچه روز به روز عملکرد تیم بهتر می شود. در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین شهرخودرو با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه ۲۳ دی ماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. نفتی‌ها از چهار بازی گذشته خود ۲ برد و ۲ باخت کسب کرده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار