تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۱۳۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سنجش عملکرد پایه اول و دوم دبستان به صورت حضوری
عملکرد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی باید به صورت حضوری توسط معلم سنجش شود.
سنجش عملکرد پایه اول و دوم دبستان به صورت حضوریمدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، به منظور سنجش توانایی علمی و تربیتی دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان باید به صورت حضوری در مدارس و توسط معلم انجام شود.

کورش مودت افزود: حضور دانش آموزان به صورت سه تا ۱۰ نفر در هر کلاس و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در مناطق عشایری، روستایی و کم جمعیت بر اساس اینکه در شرایط زرد یا آبی کرونا باشند حضور دانش آموزان به صورت نوبتی و حداکثر ۵۰ نفر در هر مدرسه و حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

گفتنی است عده‌ای از شهروندان استان در تماس با خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان از اینکه مدارس از آن‌ها خواسته اند دانش آموزان را به سر کلاس بفرستند ابراز نگرانی کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش پیش از این گفته بود: مکاتبه‌ای با وزارت بهداشت داشتیم و اعلام کردیم برای اطمینان از یادگیری مناسب دانش‌آموزان پایه اول و دوم که در آغاز مسیر تحصیل‌شان هستند، حتماً به صورت عملکردی، ارزیابی از میزان یادگیری خصوصاً یادگیری حروف الفبا انجام شود.

رضوان حکیم‌زاده افزود: بر اساس این بخشنامه، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول ابتدایی طبق مواد یک، دو، سه، چهار و ۹ آیین‌نامه مربوطه و شیوه‌نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انجام خواهد شد که این آیین‌نامه مصوب جلسه ۷۹۳ شورای عالی آموزش و پرورش است.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار