تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۱۳۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلی: شیری در رختکن گریه می‌کرد/ حریف بیشتر از ۳ موقعیت نداشت
 سرمربی نساجی می‌گوید تیمش درگیر مشکلات روحی و روانی است و در گل‌زنی مشکل دارد.

 وحید فاضلی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همانطور که همه دیدیم، مالکیت حداقل ۷۰ به ۳۰ بود. اگر آن‌ها یک شوت زدند ما ۵ موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم. من به هواداران حق می‌دهم ولی ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. من به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم. توان بازیکنانمان همین است و کم نیست. خواهشا یکی به ما بگوید آن‌ها بیشتر از ۳ شوت داشتند؟ آن‌ها تیم دوم جدول رده‌بندی بودند. من آدم بی‌تجربه‌ای نیستم و این روزها را در فوتبال دیده‌ام. ما ۲۰ هفته دیگر فرصت داریم و باید به این بازیکنان فرصت داده شود. من به هواداران حق می‌دهند ولی یک مقدار این بازی را منصفانه نگاه کنند. ما یک پنالتی و چند موقعیت خوب را گل نکردیم. ما باتوجه به برنامه لیگ، فرصت ریکاوری نداریم.

او افزود: به خاطر اشتباه داور بازی قبلی، تیم ما به بحران رفته است. ما به لحاظ فنی کار می‌کنیم. حال مردم بد است ما باید حالشان را خوب کنیم. شما الان تیم‌های ۱۰۰ میلیاردی و پرطرفدار پایتخت را می‌بینید که دو، سه بازی یک بار گل می‌زنند. این بازیکنان را حمایت کنید. آن‌ها باشرف‌ترین بازیکنان فوتبال هستند. من نباید بگویم ولی حامد شیری گریه می‌کرد.

سرمربی نساجی درباره مشکل گل‌زنی تیمش گفت: قطعا مسائل روحی و روانی است. اگر مشکل فنی باشد، موقعیتی هم ایجاد نمی‌شود. اولا ضربه آخر زدن کار هر بازیکنی نیست و این که تیم ما درگیر مسائل روحی و روانی است. متاسفانه من خیلی از مسائل را نمی‌توانم عنوان کنم. این را بدانید مدیریت و مالک باشگاه هر آن چه که کادرفنی خواست را فراهم کردند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار