تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۳۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پویش مردمی برای مرمت پل باستانی دزفول آغاز شد
 پویش مردمی با هدف ورود خیرین برای مرمت پل باستانی دزفول آغاز شد.

 رئیس سازمان نوسازی شهرداری دزفول عصر یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: مرمت پل باستانی دزفول با اصلاح و نماچینی (بدنه سازی) موج شکن‌ها و فرش کف بالای موج شکن های پل باستانی برای جلوگیری از رویش علف های هرز با نظارت میراث فرهنگی و اجرای سازمان نوسازی شهرداری دزفول آغاز شد.
مسعود شامدیل افزود: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان نیز قول مساعد تامین ۲۰ میلیارد ریال براب مرمت این پل را داده است که امیدواریم با پویش مردمی و اعتبار میراث فرهنگی سال آینده شاهد نورافشانی پل باشیم.

پل قدیم دزفول مهم‌ترین اثر تاریخی دزفول با بیش از ۱۷ قرن قدمت، یکی از قدیمی‌ترین پل‌های استوار جهان است. این پل که ۲ منطقه شرقی و غربی دزفول را به هم وصل می‌کند مربوط به دوره ساسانی است.
شهرداری دزفول آسفالت خیابان‌ها را از سرگیرد 
سید مصطفی عظیمی فر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: وضعیت آسفالت نقاط مختلف شهر دزفول نامناسب است و باید انتظار مردم برای آسفالت معابر برآورده شود.
حمیدرضا چمن آرا یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت:  برخی خیابانهای شهر دزفول  از ۵۰ سال پیش آسفالت ندارند و وضعیت نامناسبی برای تردد شهروندان پیش آمده است.
وی افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده ولی کافی نیست، از شهرداری تقاضا می‌شود انتظارات مردم را با تغییر در بودجه و تامین هزینه لازم برآورده کند.
چمن آرا گفت: وضعیت برخی نقاط شهر دزفول به ویژه مناطق جنوبی از نظر آسفالت اضطراری است و برخی معابر نیاز فوری به روکش آسفالت دارند.

روابط عمومی شهرداری از دستفروش معلول  عذرخواهی کند 
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول درخصوص  برخورد نامناسب مامور شهرداری با دستفروش معلول نیز گفت: شیوه برخورد با این فرد معلول اشتباه بود و لازم است با شجاعت در جمع از وی عذرخواهی شود.
عظیمی‌فر افزود: گزارش روابط عمومی شهرداری و استفاده از کلمه غیربومی برای فرد که بعد مشخص شد بومی هم بوده زیبنده نبود که اگر بهتر مدیریت میشد وضعیت چنین نمی‌شد و رسانه‌های بیگانه ازاین موضوع سوء استفاده نمی‌کردند.
غلامعلی سلیم گندمی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: برخورد با این فرد دستفروش و انتشار آن در جمع و دلجویی در فضای خصوصی کام مردم دزفول را تلخ کرد که شورای شهر باید در این خصوص ورود کند.

چندی پیش پیمانکار شهرداری دزفول اقدام به جمع آوری بساط یک دستفروش معلول کرد که انتشار فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار