تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حوزه علمیه نقش مؤثری در احیا وگسترش ظرفیت‌های فرهنگی زنان دارد
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی در راستای تقویت و گسترش فعالیت‌های بانوان، فرصت مناسب برای حضور مؤثر در میادین اجتماعی محسوب می‌شوند.

  حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده پیش از ظهر امروز و در سفر یک روزه به شهرستان دشت آزادگان، با مسئول حوزه خواهران و جمعی از بانوان فرهیخته و فعال این شهرستان دیدار کرد و گفت: تأثیر فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران اگر نسبت به حوزه برادران بیشتر نباشد، کمتر هم نیست بلکه از جهاتی پررنگ‌تر هم هست؛ هر چند با امکانات کم و محدودیت‌هایی که بعضاً برای حضور بانوان در مناسبت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی ممکن است که وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به جمعیت آماری طلاب شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و افزود: طبق آماری که در اختیار ما قرار گرفت، تعداد ۱۰۰ نفر طلبه در حال تحصیل و فارغ التحصیل در این شهرستان حضور دارند که جمعیت قابل‌توجهی است که باید تلاش شود این افراد مورد توجه قرار گیرند، فعال شوند و اگر فاصله‌ای ایجاد شده حتماً نسبت به احیای توانمندی‌های آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه سوسنگرد، مدرسه ارزشمند و استراتژیکی است، عنوان کرد: امید می‌رود که با پیوند و تعاملی که بین حوزه خواهران و اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان برقرار می‌شود، بتوان ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان را در سطح شهرستان احیا کرد.

حجت الاسلام نبی زاده در پایان گفت: حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی در راستای تقویت و گسترش فعالیت‌های بانوان، یک فرصت مناسب برای رقم زدن عملیات‌های کاربردی و حضور مؤثر در میادین اجتماعی محسوب می‌شوند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار