تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۱۳۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در گفت و گو با آقای محسن نبوی مشاور اطلاع رسانی مجموعه family film awards آمریکا
روشن شدن اولین مشعل المپیک هنرهای جهان با انرژی سبز و تکنولوژی NGPS توسط مرتضی آقاخانی
شرکت NGPSبه عنوان یک شرکت تکنولوژی در جهان با مدیریت مرتضی آقاخاني، تاکنون ۳۰ اختراع بدون مشابه در زمینه انرژی سبز در جهان را ثبت، طراحی و ساخته است. این شرکت با هدف استفاده بیشتر مردم از این انرژی جهت سالم سازی محيط زندگی و كره زمين در حال فعاليت و كار مي‌باشد. این شركت با يك تيم متشكل از يازده نخبه ايراني جزء قويترين شركت‌هاي تكنولوژي در جهان است به حساب می‌آید که بخشی از افتخارات این مجموعه به شرح زیر است :

• ثبت ٣٠ اختراع جهاني

• اولين و تنها دستگاه توليد برق از جاذبه با شماره پتنت جهاني PCT/IB2017/050400

• كسب رتبه برترين اختراع سال 2017 در جهان

• ساخت اولين خودرو كاملا سبز در جهان با انرژي جاذبه زمین

•ساخت اولين موتور سيكلت برقي جهان بدون محدوديت مسافت با استفاده از جاذبه زمين .

•ساخت اولين دستگاه پمپ آب با استفاده از انرژي جاذبه و بدون نياز به برق

• ساخت قويترين مونوپل جهان ( آهن رباى تك قطبي)

•ساخت اولين دستگاه ضد جاذبه

•ساخت كم مصرف ترين كارواش جهان ، مصرف يك ليتر آب براي شستشوي هر ماشين

•كم مصرفترين واتر واكر جهان بدون نياز به منبع ذخيره آب

و ده ها تكنولوژي جديد كه تا اين زمان بدون هيچ رقيب علمي و تجاري در حال پيشرفت است .

روشن شدن اولین مشعل المپیک هنرهای جهان با انرژی سبز و تکنولوژی NGPS توسط مرتضی آقاخانی

المپيک فرهنگ و هنر و مشعل المپيك:

المپيک فرهنگي و هنري OLYMPIA AWARDS نتيجه سالها تفكر و تجربه و نيت كمك به مردم جهان از طريق هنر و سينما توسط دكتر المپيا جليني بنيانگذار Family Film امريكا است كه در 24 آوریل 1981 در امريكا ثبت شد و در 24 آوریل 2020 به صورت رسمی و بين‌المللي در جهان ثبت گرديد.

در این راستا شرکت NGPS به عنوان اسپانسر و همکار علمی المپیک هنر Olympia Awards کار طراحی و ساخت مشعل این المپیک را به انجام رساند. به دليل اهميت خاص المپيك هنر و اهداف انساني و كمك به بشريت از طريق هنر و سالم سازي فضاي خانواده، مشعل اين المپيك نيز بايد پيامها و نشانه‌هاي خاصي را در بر بگیرد تا بتواند به نوعي نشان دهنده اهداف انسانی و جهانی المپيك هنر باشد. اين مشعل توسط مرتضي آقاخاني مدير عامل كمپاني NGPS طراحي و ساخته شده به طوري كه داراي پيامهاي خاصي براي بشريت و مديران اجرايي در تمام نقاط جهان است.

مهمترين نماد اين المپيک و هر المپيک ديگري در جهان ، مشعل آن المپيک است كه نماد جهاني و معرف آن رویداد به مردم جهان است . طی تحقیقات و مذاکرات گسترده بین دکتر المپیاد جليني و مرتضی آقاخانی، توافق شد تا مشعل توسط شرکت NGPS طراحی و ساخته شود که با اهداف هر دو کمپانی هماهنگ و موازی باشد.

این مشعل اولین مشعل المپیک جهان با انرژی سبز به حساب می‌آید که قرار است در این المپیک از آن استفاده شود.

مشخصات مشعل و معنای نمادین اجزای آن:

صفحه اصلی مشعل از یک صفحه ذوزنقه ای شکل با ابعاد خاص طراحي شده كه پس از محاسبه مساحت آن به مقیاس کوچک از خشکی کره زمین می‌رسد و نمادي از خشكيهاي روي كره زمين است.

نوار نگاتیو فیلم :

نگاتیو نیز با توجه به اینکه در المپیک فرهنگ و هنر فیلم نیز یکی از رشته های المپیکی می باشد مورد استفاده قرار گرفته است. ابعاد نگاتیو نیز ۹۹ سانتى متر در ٤/٣سانتی متر می باشد که با محاسبه مساحت آن به عدد ۴۳۲ خواهیم رسید ، ۴۳۲ همچنین شماره فرکانس آرامبخش ترین فرکانس روی زمین می باشد. نگاتيو با چرخش به دور مشعل به ما امید می‌دهد که این المپیک و نگاه‌های انرژی سبز NGPS بتواند فرکانسی آرام‌بخش را به همراه المپیک فرهنگی و هنری به دور جهان بکشد و آرامش را برای تمام مردم جهان به ارمغان بیاورد.

كره شيشه اي:

مدلي از كره زمين است كه اميدواريم تمام كشورهاي جهان به زودي با شفافيتى همانند اين گوي شيشه اي و بدون ترس و جنگ در كنار هم آرامش داشته باشند.

مكعب شيشه اي:

نمادى است از شركت NGPS ، پايه و بنيادي است براي اجرا و حمايت از تمام اهداف سبز در جهان در كنار ساير شركتهايي كه در اين زمينه كار مي‌كنند.

مزیت خاص مشعل با تکنولوژی NGPS:

با توجه به اینکه تکنولوژی NGPS یک تکنولوژی تولید انرژی از جاذبه به صورت نامحدود و ذخيره انرژي محسوب می‌شود. این تکنولوژی می‌تواند جایگزین تمام منابع انرژی الکتریکی و مکانیکی در تمام دستگاه هایی باشد که با این انرژیها کار می‌کنند .

مشعل المپیک نیز با توجه به اینکه دارای شعله می باشد و نیاز به سوخت دارد و با توجه به اینکه از تکنولوژی NGPS در آن استفاده شده است، این امتیاز خاص را دارد که می‌تواند به طور دائم و بدون نیاز به سوخت فسیلی و غیره با استفاده از این انرژی روشن بماند و هیچگاه خاموش نشود.

روشن شدن اولین مشعل المپیک هنرهای جهان با انرژی سبز و تکنولوژی NGPS توسط مرتضی آقاخانی

گفتنی است همکاری شرکت NGPS با پروژه بزرگ المپیک هنر در چین در زمینه‌های زیر خواهد بود.

· در زمینه خودروهای الکتریکی

· در زمینه موتورسیکلت های الکتریکی

· تامین انرژی الکتریکی کل پروژه بزرگ المپیک هنر

· سالم سازی مواد غذایی

· تامین پروژه آبیاری

· پاکسازی و نگهداری بهداشتی تمامی محیط ها با تكنولوژيهاي جديد

· اجرا و تامین مواد ارگانیک در زمینه‌های مختلف غذایی ،بهداشتی و….

:
:
:
آخرین اخبار