تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۱۳۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان تورنمنت فوتبال خوزستان، یادواره شهید "قاسم سلیمانی"
 تورنمنت چهار جانبه فوتبال خوزستان با عنوان یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

این رقابت ها پس از چند روز پیگیری و برگزاری در مجتمع فجر سپاه به میزبانی تربیت بدنی سپاه حضرت ولی عصر(عج)، امروز، ۲۰ دی ماه در اهواز به پایان رسید.

 تیم های شهید هاشمی سپاه ولیعصر (عج)، تیم رسانه ورزش خوزستان، هلال احمر مسجدسلیمان و ستارگان فوتبال خوزستان، تیم های شرکت کننده در این تورنمنت بودند.

در پایان این رقابت ها تیم ستارگان فوتبال خوزستان با ۹ امتیاز به قهرمانی رسید، تیم شهید هاشمی سپاه با ۶ امتیاز مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم رسانه ورزش با ۳ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

در این تورنمنت، چهره‌ های سرشناسی در عرصه فوتبال و رسانه حضور داشتند که همگی اذعان داشتند، آرامش و افتخارات امروز خود را مدیون خون پاک شهدا، ایثارهای جانبازان، رزمندگان، شهدای مدافع حرم و امثال حاج قاسم ها هستند. از چهره های نام آشنای این رقابت ها می توان به سیاوش بختیاری زاده، مجید باقری نیا، مهدی صفری، مسعود نریموسی، عباس مرداسی، علی ممبینی، سیامک سرلک، کیومرث چراغی، امین جهان مهر، نجفی (مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان)، بهمن فریس، عبدالله کرمی، رضا نعامی، یعقوب سلحشور، فرامرز باقری و فرهاد عجمیان در بخش ورزش و و رسانه اشاره کرد.

در پایان این رقابت ها که با سخنرانی سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) همراه بود با اهدای جوایزی از تیم های اول تا سوم تجلیل شد. ضمن این که جام اخلاق نیز به تیم هلال احمر مسجدسلیمان رسید.

در انتهای این مراسم نیز عکس یادگاری و خوش و بش اهالی رسانه، پیشکسوتان فوتبال و پاسداران انقلاب اسلامی، سبب ایجاد جوی دوستانه در جهت افزایش برادری ها و تعامل بین طیف های مختلف شد.

سرهنگ طاهری، مسئول تربیت بدنی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات با حضور چهار تیم و به صورت دوره ای و با عنوان یادواره سردار دل ها شهید سلیمانی برگزار شد. رقابت ها با حضور پیشکسوتان فوتبال خوزستان بالا بود و جا دارد از تمام کسانی که در این تورنمنت حضور پیدا کردند و به قهرمان ملی خود یعنی سردار سلیمانی ارج نهادند، تشکر کنم.

وی بیان کرد: با بهبود هر چه بیشتر شرایط از بابت کرونا، باتوجه به ظرفیتی که از نظر امکاناتی داریم، برنامه های دیگری نیز مدنظر است. همچنین ما در برگزاری اردوی تیم ملی همکاری داریم و ملی پوشان در هتل فجر اسکان دارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار