تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۱۳۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلی: بازیکنان شریفی داریم/ من و داوران در نتایج نساجی مقصریم
 سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید نتایج نساجی در لیگ به خاطر ضعف او و اشتباهات داوری بوده است.

 وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد:‌ فردا با پدیده لیگ بازی داریم. به مجموعه صنعت نفت بابت نتایجی که کسب کرده‌اند تبریک می‌گویم. امیدوارم همواره موفق باشند. درباره خودمان باید بگویم که صحبت کردن دیگر کافی است و باید بتوانیم با تلاش‌مان دل‌نگرانی هواداران و حالی که این چند وقته خوب نیست را تبدیل به حال خوب کنیم. هرآنچه برای نساجی از لحاظ امتیاز و رتبه در جدول رخ داده، مقصر بنده هستم و البته اشتباهات داوری. این را بر اساس اظهارات کارشناسان نمی‌گویم بلکه بر اساس عذرخواهی کمیته داوران از ما می گویم. امتیازاتی که از دست داده‌ایم حداقل ۶ امتیاز بوده است. ما باید الان با ۱۴ امتیاز برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم. 

او ادامه داد: بازیکنان نساجی از شریف‌ترین‌های صنف خودشان هستند. از هواداران عزیزمان عذرخواهی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم پشت این بازیکنان باشند؛ بازیکنانی که با دل و جان می‌جنگند. ما موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی شاید در ضربات آخر مشکل داشتیم. امیدوارم که بازیکنان را حمایت کنند چون به حمایت هواداران احتیاج دارند. کمک کنید که این سربازان نساجی با روحیه برابر حریفان‌شان حاضر شوند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: در هفته اخیر چهار بازیکن از تیم ما جدا شدند. برایشان آرزوی موفقیت دارم. دو بازیکن ما هم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بقیه نفرات ما به لطف خدا سالم و سرحال و برای بازی آینده آماده هستند.

فاضلی درباره میانگین سنی تیمش که به ۳۰ سال نزدیک است و اینکه آیا این موضوع روی عملکرد نساجی تاثیر گذاشته یا خیر هم توضیح داد: میانگین نزدیک به ۳۰ سال اشتباه است. میانگین سنی تیم ما حدود ۲۶ سال است. درست است که ما در نیمه‌های دوم گل خوردیم ولی در همین بازی قبلی ما دقیقه ۹۰ گل سالم زدیم که داور قبول نکرد. دقیقه ۹۴ هم یک موقعیت صددرصد داشتیم که بازیکن جوان‌مان یعنی عرفان گل‌محمدی آن را از دست داد. این‌ها بیشتر مسائل روانی است.

او درباره راهکارش برای بازیابی روحی بازیکنانش هم بیان کرد: بازیکنان ما تلاششان را می‌کنند. از هواداران عزیز می‌خواهم که بازیکنان را حمایت کنند و پشتشان باشند و کمک کنند که بازیکنان با تمرکز و آرامش کامل بازی‌شان را انجام دهند. از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم. افتخار می‌کنم که یکی از بهترین کاپیتان‌های تاریخ نساجی یعنی حامد شیری را در ترکیب تیمم دارم. بازیکنانی دارم که اگرچه اسم بزرگی ندارند اما مثل یک سرباز در این تیم می‌جنگند. بازیکنی مثل سعید بیگی که در پنج پست برای ما بازی کرده است. فکر نمی‌کنم تعداد بازیکنانی که بتوانند بدون کاهش کیفیت در پنج پست بازی کنند در لیگ برتر به تعداد انگشتان یک دست هم برسند. بازیکنی مثل محمود قائد رحمت را داریم که صادقانه در وسط زمین می‌جنگد. دیگر نمی‌خواهم اسم بیاورم. ما بازیکنان شریفی داریم. این بازیکنان را حمایت کنید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار