تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۱۳۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزبان: دیگر به داوری اعتراض نمی‌کنیم/ به دنبال بازی جوانمردانه هستیم
 مربی سپاهان می‌گوید تیم‌شان دیگر به عملکرد داوری اعتراض نمی‌کند.

علیرضا مرزبان، مربی سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم و پنالتی که برای ما مردود شد، تصمیم گرفتیم به تصمیم‌های داوری اعتراض نکنیم. انتظار می‌رود ما از بازیکنان خود در این مسائل دفاع کنیم اما آن را بزرگ نمی‌کنیم. با این حال حقوقی که داریم را مد نظر قرار می‌دهیم. این چندمین بازی است که به ما نامهربانی می‌شود.
او ادامه داد: هدفی که محرم نوید کیا و تیم ما داشت، باعث شد قدم‌های خوبی برداریم و برآورد اهداف خود را به دست آوریم. بازی فولاد بسیار حساس است و بازیکنان و سرمربی با تجربه‌ای دارد و انتظار یک بازی درگیرانه داریم. امیدواریم امتیازات لازم را کسب کنیم و کاستی‌ها را جبران کنیم.
مرزبان درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: رضا دهقان و رسول نویدکیا مصدومان تیم ما هستند.
مربی سپاهان درباره حاشیه‌های نیمکت فولاد خاطرنشان کرد: انتظار ما فوتبال جوانمردانه است، این مساله به ناظر و کمک داور چهارم بازی برمی‌گردد که جنجال را درون زمین‌ نکشیم. البته ما کسی را متهم نمی‌کنیم.
او درباره وضعیت مهدی کیانی اظهار کرد: او بعد از مصدومیت، با عضلاتش درگیر است و مشخص نیست چه زمانی بازمی‌گردد.
او در پایان تاکید کرد: ما به عنوان مسئولان تیم و بازیکنان این انگیزه را باید داشته باشیم که یک شهر و استان به دنبال قهرمانی است و امیدوارم که بتوانیم مقام قهرمانی را به دست آوریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار