تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت آبادان در کنفرانس پیش مسابقه با نساجی حاضر نشد
 سرمربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پیش مسابقه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر برابر نساجی مازندران در قائمشهر حاضر نشد.

 سیروس پورموسوی چهارمین سرمربی تیم های لیگ برتری است که تاکنون در کنفرانس خبری پیش مسابقه دیدار با نساجی مازندران در قائمشهر با وجود هماهنگی قبلی حاضر نمی شود.
هیات فوتبال قائمشهر که مسئولیت هماهنگی سرمربی  تیم میهمان را برای حضور در کنفرانس خبری بر عهده دارد، زمان این نشست مجازی با رسانه ها را برای سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بنا به درخواست مدیر رسانه ای این  تیم ساعت ۱۸ عصر امروز  شنبه ۲۰ دی ماه تنظیم کرد.
نساجی مازندران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تاکنون با احتساب صنعت نفت آبادان میزبان پنج تیم لیگ برتری شامل تراکتور سازی، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، پرسپولیس تهران بود که تنها مربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حضور یافت و چهار سرمربی دیگر با وجود هماهنگی قبلی و الزام قانونی از حضور در این نشست خبری که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، خودداری کردند.

 بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین مرجع قانونی فوتبال در قاره کهن قرار گفته است ، حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یک در کنفرانس قبل و بعد از مسابقات الزامی است و عدم  حضور غیر موجه با جریمه و تنبیه مواجه خواهد شد.

 به نظر می رسد تاکنون با وجود وعده مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، سازمان لیگ اقدام موثری جهت جریمه و یا تنبیه مربیان خاطی انجام نداده است.
در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ۱۴ دیدار این رقابت ها که نساجی مازندران میزبانی آن را بر عهده داشت، بیش از نیمی از سرمربیان تیم ها در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.
نایب رییس هیات فوتبال مازندران می گوید: طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا که ضوابطش برای سازمان لیگ فوتبال و باشگاه های ایران نیز الزامی است، سرمربیان تیم های لیگ برتری باید در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه شرکت کنند.
هادی خلردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : عدم حضور غیر موجه سرمربیان تیم های لیگ برتری به نوعی عدول از این قوانین الزام آور محسوب می شود و خاطیان باید با جریمه سازمان لیگ فوتبال ایران مواجه شوند.
وی اظهارداشت : هیات فوتبال در استان ها صرفا باید این موارد تخطی را به سازمان لیگ فوتبال ایران به عنوان متولی برگزاری مسابقات لیگ برتر گزارش کنند و تصمیم گیری برخورد قانونی با این مربیان بر عهده این سازمان قرار دارد.
نساجی مازندران در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران فردا یکشنبه ۲۱ دی ماه در قائمشهر میزبان صنعت نفت آبادان است که تاکنون از ۱۰ بازی رقابت های لیگ برتر با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول و نساجی مازندران با ۹ بازی و یک بازی عقب مانده با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد.
نساجی مازندران در حالی فردا به دیدار صنعت نفت آبادان می رود که به دلیل چهار شکست متوالی و نتیجه ضعیف در پنج هفته اخیر رقابت های لیگ برتر بشدت زیر تیغ انتقاد هواداران قرار دارد.

کسب نتیجه ضعیف باعث شد تا با تصمیم هیات مدیره کادر فنی و بازیکنان به کسر ۱۰ درصد از قرارداد نهایی خود  جریمه شوند.
همچنین براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه نساجی فرهاد کوچکزاده سرپرست اسبق نساجی مازندران به عنوان دستیار به کادر فنی این تیم اضافه شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار