تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۳۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه های عمرانی شیرین شهر به صورت مستمر درحال اجرا هستند
 آغاز عملیات تکمیلی ساخت مدرسه محله کهن دیار

عملیات ساخت و تکمیل فاز اول این واحد آموزشی که اواخر اردیبهشت سال گذشته در زونA محله کهن دیار آغاز شده بود، هم اینک با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی رو به اتمام است.

به گزارش روابط عمومی شیرین شهر: سیدنور سرپرست شرکت عمران در بازدید روزانه از پروژه‌های در حال ساخت شهر، ضمن ابراز رضایت از روند ساخت این مجموعه افزود: با توجه به همه کمبودها و مشکلات تمام تلاشمان بر این است که با استفاده از حداکثر ظرفیت مجموعه شرکت، پروژه های نیمه کاره، بویژه کاربریهای آموزشی را اجرایی و به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 1218 متر مربع در قالب 8 کلاس درس، سرویس بهداشتی و آبخوری به مساحت 35 متر مربع، همچنین سیستم های حفاظتی، ایمنی و رفاهی در حال ساخت است.


احداث کانال دفع آبهای سطحی در منطقه شمالی شهر

پروژه زیرساختی و مهم احداث کانال دفع آبهای سطحی در منطقه شمالی شهر وارد فاز دوم عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شیرین شهر: سرپرست شرکت عمران ضمن بازدید از این پروژه گفت:
شرکت عمران در راستای اهداف خود مبنی بر اتمام پروژه‌های عمرانی و خدماتی طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده و اولویت بندی انجام شده، عملیات اجرایی احداث کانال دفع آبهای سطحی واقع در محله کهن دیار را در دست اقدام دارد.

سیدنور ادامه داد: با هدف بهسازی و سامان‌دهی دفع آب‌های سطحی در سطح شهر، کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه شمالی شهر به صورت کانال بتنی مسلح به قطر 1200 میلیمتر و طول تقریبی 700 متر، اجرای منهول و زیباسازی رویه جهت اتصال به کانال اصلی در حال انجام است. و با احداث این کانال‌ها در مرکز شهر آب‌های سطحی جاری در زمان بارندگی‌های فصلی هدایت، جمع‌آوری و از جاری‌شدن آب در معابر و همچنین آب‌گرفتگی در این مسیر پیشگیری می‌شود.


عملیات زیرسازی خیابانهای محله کهن دیار در حال اجراست



به گزارش روابط عمومی شیرین شهر، مشاور فنی شرکت عمران در امور اجرایی محله کهن دیار ضمن اعلام این خبر گفت:  با هدف اجرای پروژه های محرک توسعه محله ای و در ادامه نهضت بهسازی خیابانها و معابر شیرین شهر، در آینده نزدیک بیش از 10000 متر مربع عملیات آسفالت ریزی در محله کهن دیار انجام خواهد شد که قریب 4000 متر مربع در مرحله تکمیل بیس و 6000 متر مربع در مرحله اجرای بیس و ساب بیس قرار دارد و موازی با این پروزه رفع گرفتگی و تعویض لوله های فاضلاب و کابلهای برق زیرزمینی مسیر نیز درحال اجراست.

تقی نژاد مراحل اجرایی پروژه را شامل خاکبرداری، زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت ریزی برشمرد و افزود: پروژه مذکور هم اکنون در مناطق زون Bآپارتمانی، خیابان بین زون ۳ و زون ۴ ویلایی و بلوار اصلی بین زون Aو Bآپارتمانی در حال انجام است.




:
:
:
آخرین اخبار