تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۱۳۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
  رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های لیگ وزنه برداری بانوان خوزستان در بخش انفرادی و تیمی مشخص شدند.

سیدعلیرضا قریشی  اظهار داشت: این رقابت ها روز ۱۹ دی ماه با استقبال خوب بانوان وزنه بردار در اهواز برگزار شد که در نهایت تیم های هیات وزنه برداری اهواز، مسجدسلیمان، ایذه، دزفول، آبادان و شوشتر عنوان های اول تا ششم را از آن خود کردند.

وی افزود: در بخش انفرادی این پیکارها و در دسته ۴۵ کیلوگرم فاطمه حسن‌پور، منا نژادنیلی و مریم حسن‌پور اول تا سوم شدند همچنین در دسته ۴۹ کیلوگرم هانیه خسروی، هانیه محمدی و الهام نظری و در دسته ۵۵ کیلوگرم شبنم صالحی، فاطمه بدری و عسل بهادری مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: در دسته ۵۹ کیلوگرم آیدا اعلایی، سمانه موسوی و زینب جعفری نسب اول تا سوم و در دسته ۶۴ کیلوگرم مهدیس السادات قریشی در رده سنی نوجوانان مقام اول رسیدند همچنین زهرا سلحشور در رده سنی بزرگسالان عنوان اول و فاطمه آویشن به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: در دسته ۷۱ کیلوگرم زهرا سلامات و مهسا حیدری اول و دوم شدند همچنین در دسته ۷۶ کیلوگرم نیایش سلیمانی، هستی اسدپور و فاطمه سلامات عنوان اول تا سوم را کسب کردند همچنین در دسته ۸۱ کیلوگرم غزل مرادزاده به مقام اول رسید. در دسته ۸۷ کیلوگرم آیدا حیدری و نجلا خوان‌پایه اول و دوم شدند همچنین در دسته ۸۷+ کیلوگرم مایسا شیخی در رده سنی نوجوانان اول شد و هستی محمدی و نازنین کاوری عنوان اول و سوم رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.

برترین های دوومیدانی خوزستان مشخص شدند

مسابقات قهرمانی دو و میدانی خوزستان با حضور ۱۶ تیم و ۲۲۳ ورزشکار به میزبانی اهواز برگزار شد که در پایان تیم های اهواز، ایذه و ماهشهر به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

نفرات برتر این پیکارها جهت حضور در رقابت های داخل سالن کشور انتخاب شدند.

اهدای مدال ۲ قهرمان جهان به شهدای گمنام یادمان هفت تپه

۲ قهرمان جهان در رشته های کشتی فرنگی و کاراته مدال های خود را به ۲ شهید گمنام یادمان هفت تپه اهدا کردند.

در این مراسم که به همت ادارات کل ورزش و جوانان خوزستان و مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران و هیات کبدی خوزستان در یادمان شهدای گمنام مازندران هفت تپه در شوش برگزار شد علی بهبود قهرمان کاراته جهان از مازندران و محمد ناقوسی قهرمان کشتی جهان از خوزستان مدال های خود را اهدا کردند.

شکست نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتسال کشور

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی برگزار شد که با شکست تیم اهورا بهبهان همراه بود.

تیم اهورا بهبهان در یک بازی خارج از خانه مقابل کراپ الوند ایرانیان به میدان رفت که با نتیجه پنج بر صفر تن به شکست داد. تیم اهورا در حال حاضر با کسب ۲ برد و ۲ باخت و کسب ۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه الف این رقابت ها قرار دارد.

تیم ملی حفاری دیگر نماینده استان در این پیکارها با کسب یک امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه ب مسابقات قرار دارد.

دومین شکست نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دومین شکست خود در لیگ برتر را برابر شهرداری گرگان کسب کرد.

تیم پالایش نفت آبادان اکنون با ۱۲ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی جای گرفته است. نفت آبادان پیش از این در مصاف با تیم اکسون تهران اولین شکست خود را متحمل شده بود.

تیم خانه بسکتبال خوزستان دیگر نماینده استان، در آخرین بازی خود با نتیجه ۸۰ بر ۶۵ برابر مس رفسنجان مغلوب شد و با هفت باخت متوالی از هفت بازی در انتهای جدول گروه الف قرار دارد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر با شرکت ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی، به صورت مجتمع در تهران برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار