تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۱۳۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمین ساحلی شهرداری شهر چمران افتتاح می‌شود
شهردار شهر چمران گفت: در نظر داریم روز شنبه با انجام یک بازی تدارکاتی بین تیم‌های وحدت چمران و قدس رامبله زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهرداری چمران را افتتاح کنیم.
 انوشیروان بهرامی شهردار شهر چمران گفت: با توجه به درخواست مکرر تیم‌های وحدت چمران و قدس ماهشهر نمایندگان شهرستان در مسابقات فوتبال ساحلی کشور مبنی بر آغاز زودتر تمرینات آماده سازی جهت مسابقات کشوری در نظر داریم روز شنبه با انجام یک بازی تدارکاتی بین تیم‌های وحدت چمران و قدس رامبله زمین ساحلی را افتتاح کنیم.

او افزود: این زمین با مساحت  یک هزار و ۲۰۰ متر در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهرداری چمران طی مدت ۶ ماه جهت صرفه جویی در هزینه‌ها با استفاده از توان نیرو‌های شهرداری با هزینه تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شد و قرار است در ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت رسمی و با حضور مسئولان افتتاح شود.

بهرامی با بیان اینکه ماسه این زمین از بهترین ماسه‌های سطح کشور و از بندر امام حسن (ع) بوشهر تهیه شده است، تصریح کرد: این زمین در رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و کبدی ساحلی قابل استفاده تمرینی و میزبانی از مسابقات و اردو‌های استانی و کشوری است.

شهردار چمران گفت: تمام تیم ها، ورزشکاران و علاقمندان سراسر شهرستان می‌توانند با مراجعه و هماهنگی با امور ورزش شهرداری از این زمین استفاده کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار