تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۳۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شنای خوزستان به فردی کاربلد نیاز دارد / رییس سیاسی و پروازی نمی‌خواهیم
 دارنده ۱۴ مدال شنای کارگری جهان با گله مندی از عدم برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان، گفت: شنای خوزستان نیاز به رییس دلسوز و کاربلد دارد و ای کاش ریاست هیات به دست کاردان آن بیافتد.

ساسان کریمی با گله‌مندی از تعلل در برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان و مشکلاتی که این رشته به خاطر این بلاتکلیفی با آن مواجه است، اظهارکرد: متاسفانه آقایان سیاسی، ورزش را رها نمی کنند و نمی دانم از ورزش چه می خواهند. مگر ما در سیاست دخالت می کنیم که آقایان در ورزش دخالت می کنند؟

وی بیان کرد: طی شش سال ورزش شنا به دست کسانی بود که شنای نیمه جان خوزستان را بی جان کردند و طبق آنچه  شنیده ام مجددا برای اخذ سمت ریاست هیات کاندیدا شده اند و واقعا تعجب می کنم که چگونه این آقایان بدون کارنامه تایید می شوند و اجازه می دهند که در انتخابات ورود کنند. شنای خوزستان نیاز به افراد و رییس دلسوز و کاربلد دارد و ای کاش ریاست هیات به دست کاردان آن بیافتد. فکر می کنم تمام این سال‌هایی که دچار رکود شده است، کافی باشد و اکنون باید کاردان‌ها وارد میدان شوند.

این قهرمان جهان گفت: ما قهرمانان و پیشکسوتان، نه رییس سیاسی و نه رییس پروازی می‌خواهیم. از رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش استان نیز انتظار داریم با نظر بزرگان واقعی شنا نه افرادی که فقط مدرک گرایی کرده اند، مشورت کنند و طبق نظر دلسوزان، زحمت‌کشان و افتخارآفرینان شنا، فردی دلسوز و دارای سخت افزار و با ارتباط خوب با شناگران، قهرمانان و پیشکسوتان را به عنوان رییس هیات انتخاب کنند. نمی دانم چرا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز که فرد اصلح را می شناسند، در برگزاری مجمع استخاره می کند. اگر قرار باشد رییس پروازی داشته باشیم پس خود آقای رضوانی رییس فدراسیون را به عنوان رییس هیات خوزستان بگذارید که بهتر است.
 
وی که اخیرا مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری مسجدسلیمان تا تهران را با پای پیاده طی کرد و مدال طلای رقابت‌های جهانی شنای خود را به خانواده شهید قاسم سلیمانی اهدا کرد، در این خصوص نیز عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی یک اسطوره و نماد عزت و افتخار برای ایران و جهان اسلام است. با شهادت این سردار رشید که دشمن شماره یک استکبار و صهیونیست بود، بر عزت و افتخار اسلام و ایران عزیز نیز افزوده شده است. لحظه ای که مدالم را به خانواده محترم شهید سلیمانی تقدیم کردم، این لحظه، از لحظه ای که روی سکوی قهرمانی جهان ایستادم و درحال دریافت مدال بودم، برایم شیرین تر و دلچسب تر بود. این کارهای فرهنگی ما ورزشکاران خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی است. 

کریمی گفت: همچنین باتوجه به این که فرمانده سپاه پاسداران استان خوزستان از سوی آمریکا تحریم شد در مراسمی یکی دیگر از مدال های جهانی خود را به او اهدا کردم تا آمریکای خونخوار بداند ما ورزشکاران و مردم در کنار نظام و ولایت فقیه و سپاه پاسداران تا پای جان‌مان ایستاده ایم.

وی همچنین در خصوص مسابقات آتی شنای کارگری جهان در کشور ایتالیا، عنوان کرد: تمرینات بدنسازی و آمادگی نسبی خودم را حفظ کرده ام اما تنها مشکل اصلی من نبود استخر و نداشتن یک اسپانسر است که از مسئولان انتظار دارم، مشکل اسپانسری من جهت شرکت در مسابقات جهانی را حل کنند. 

این قهرمان جهان بیان کرد: با پول یک جفت کفش یک فوتبالیست، من می توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم و ۱۴ مدال جهانی دیگر برای کشور، استان و شهرم مسجدسلیمان به دست آورم.

وی در پایان نیز گفت: برنامه فرهنگی بعدی من در روز ۱۲ بهمن ماه است که قصد دارم با پای پیاده از مسجدسلیمان به سمت اهواز حرکت کنم و بعد نیز یکی دیگر از مدال هایم را به مادر شهید هاشمی تقدیم کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار