تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی: امیدوارم علی حسینی بخشیده شود/ برای حضور در المپیک تمرین می‌کنم
 تنها مدال آور کشتی خوزستان در رقابت های المپیک از خانواده غلامی غیبی برای کشتی گیر فرنگی کار اندیمشکی تقاضای بخشش کرد.

سعید عبدولی در تماس با ایسنا، با اشاره به درخواست بخشش تعدادی از قهرمانان جهان و المپیک کشتی برای مهدی علی حسینی فرنگی کار اندیمشکی که به اتهام قتل از سال ۹۴ در حبس بسر می برد و قرار است طی روزهای آتی قصاص شود، اظهار کرد: جا دارد این ضایعه را به خانواده محترم غلامی غیبی تسلیت بگویم و با آن ها همدردی کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ریو همچنین افزود: مهدی علی حسینی از کشتی گیران هم دوره ای من بود که استعداد بسیار خوبی نیز در کشتی داشت و حالا که او را در این شرایط می‌بینیم واقعا حالم بد می شود.

وی در ادامه گفت: می دانم درد داغ فرزند جوان تا چه حد غم انگیز و دردناک است و بنده و تمامی جامعه بزرگ کشتی کشور نیز در غم خانواده شریف و گرانقدر غلامی غیبی و شخص دکتر غیبی شریک هستیم و البته با شناختی که از این خانواده محترم داریم امیدوارم با بخشش مهدی علی حسینی باری دیگر به همه ما درس از خود گذشتگی بیاموزند.

وی همچنین در خصوص شرایط تمرینی خود عنوان کرد: در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی به سر می برم و تمرینات خود را به صورت مداوم در اندیمشک پیگیری می کنم و با توکل به خدا برای حضور قدرتمند در المپیک پیش رو آماده می شوم.    

 به گزارش ایسنا، مهدی علی حسینی فرنگی کار جوان اندیمشکی در سال ۹۴ بر اثر یک اتفاق طبق اعلام دادگاه متهم به قتل شد و پس از ۵ سال حبس قرار است طی روزهای آتی حکم قصاص او اجرا شود که با اعلام خانواده علی حسینی، حکم این متهم به قتل قرار است اوایل هفته آینده اجرا شود.

در حالی که فرصت چندانی برای گرفتن رضایت از اولیای دم باقی نمانده و هر لحظه امکان دارد حکم قصاص اجرا شود، تعداد زیادی از چهره های شاخص کشتی از جمله حمید سوریان، محمد طلایی، سعید عبدولی و حبیب الله اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن همدردی با خانواده مرحوم غلامی غیبی، خواستار گذشت اولیای دم از قصاص کشتی گیر ۳۰ ساله اندیمشکی شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار