تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۱۳۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری: مقابل مس سونگون مستحق برد بودیم
  سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: مقابل مس سونگون فوق العاده ظاهر شدیم و مستحق برد بودیم.

  کیاوش علاسوند پنجشنبه شب پس از تساوی مقابل مس سونگون در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در اهواز اظهار داشت: امروز همه توانایی بچه های ما را دیدند، در بازی هفته گذشته مقابل ساوه نیز به همین شکل توانمند ظاهر شدیم ولی بر اثر اشتباه داور بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حفاری برای موفقیت در این دیدار یکدل شده بودند افزود: بچه‌های ما روز به روز بهتر می‌شوند و جایگاهمان را در جدول بهبود می دهیم. ملی حفاری باشگاه بزرگی است و قطعا به مسابقات برمی‌گردد.

 سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ۲ گل روی اشتباه فردی دریافت کردیم اما بچه‌های ما به خوبی گل های خورده را جبران کردند. در بازی امروز اتفاقات خیلی خوبی رقم خورد اما با برد ما تمام نشد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم عقب افتادگی ها را جبران کنیم. 

وی خود را عامل باخت های قبلی تیمش دانست و افزود: از آنجا که بازیکنان جوان و در حال رشد هستند، هنوز به ترکیب اصلی تیم نرسیده اند. درست است که بازیکنان اشتباهاتی دارند اما بازی خوبی ارائه می دهند. بچه‌های ما نسبت به گذشته هماهنگ‌تر شده و در مقابل حریفان جنگنده تر ظاهر می شوند.

علاسوند با بیان اینکه بازیکنان ما هم سطح بوده و نیاز به فرصت بیشتری دارند گفت: تیم ما نسبت به دوره های قبل متفاوت است. رسیدن به ترکیب اصلی تیم قدری زمان بر است ولی قول می‌دهم این مشکل را هرچه سریعتر حل کنیم.

علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون در پایان بازی حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشد.

دیدار تیم های ملی حفاری و مس سونگون با تساوی سه بر سه به پایان رسید. تیم حفاری اکنون با یک امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه ب مسابقات قرار دارد.

:
:
:
آخرین اخبار