تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال ملی‌حفاری برابر حریفش متوقف ‌شد
 تیم فوتسال ملی حفاری در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود متوقف شد.

 تیم ملی حفاری پنجشنبه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم مس سونگون در اهواز بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

هر ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در مکان‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی گروه ب مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

تیم مس سونگون در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و با استفاده از تجربه بازیکنانش موفق شد ۲ گل به حریف بزند، در ادامه ملی حفاری یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در ادامه بازیکنان مس باز هم برتری خود را به حریف دیکته کرده و گل سوم را به ثمر رساندند. تیم ملی حفاری در اواسط نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان این تیم برای بار دوم دروازه مس را باز کردند.

حفاری که نمی خواست بازنده این دیدار خانگی شود موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کرد تا اینکه توانست گل سوم و تساوی بخش بازی را به ثمر برساند و از این دیدار حساس یک امتیاز کسب کند.

در این دیدار احمد ملاعلی، حسین فهیمی و سینا ممبینی برای ملی حفاری و میثم خیام، بابک نصیری و حمزه کدخدایی برای مس سونگون گلزنی کردند.

تیم ملی حفاری که در دوره گذشته این مسابقات، مقام هشتم جدول لیگ برتر را کسب کرده بود، با این تساوی یک امتیازی شد و در مکان ششم جدول گروه ب مسابقات قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار