تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۲۱۳۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلجویی شهرداری دزفول از دستفروش معلول
 شهرداری دزفول روز پنجشنبه از دستفروش معلولی که بساط او با درگیری لفظی و فیزیکی جمع شده بود، دلجویی کرد.

 معاون خدمات شهری شهرداری دزفول روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد:  با وجود تذکرات لازم و نامه‌های متعدد مبنی بر خودداری افراد دستفروش و دوره گرد از استقرار در محدوده مراکز امنیتی و نظامی، یک دستفروش که از نظر جسمی نیز معلول و ناتوان بود، بدون اجازه شهرداری اقدام به پهن کردن بساط کسب خود مقابل یکی از مراکز نظامی شهرستان دزفول کرد که برابر با مقررات پیمانکار شهرداری وارد عمل شد و تذکرات لازم را به او داد.

محمد ابوالحلاج افزود: این تذکرات منجر به درگیری لفظی بین ۲ طرف شد که با ورود نیروهای شهرداری به موضوع، این مشکل برطرف و صبح امروز در محل شهرداری دزفول با دلجویی از این دستفروش، این ماجرا ختم به خیر شد.

وی با بیان اینکه دزفول یکی از شهرهای پیشرو در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و دوره گردان است، ادامه داد: شهرداری دزفول با احداث بازارچه‌های محلی، بازارچه شب و محل‌های بدون مشکل از نظر ترافیک و امنیت، برای ۵۰۰ نفر از دستفروشان از جمله دستفروش مذکور، محل‌هایی را درنظر گرفته است.

رییس بهزیستی دزفول اظهارداشت: حتی اگر این فرد معلول به صورت غیرقانونی دست فروشی می‌کرده نحوه برخورد با او درست نبوده است.

فریدون عبدی‌زاده با بیان اینکه این برخورد باعث جریحه دار شدن افراد زیادی به ویژه جامعه معلولان شد، افزود: بهزیستی از طریق قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتشار برخورد لفظی بین مامور شهرداری و دستفروش معلول واکنش های گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار