تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان فینال لیگ برتر وزنه‌برداری کشور شد
 رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: برگزاری مرحله فینال مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان و جوانان کشور با تصمیم فدراسیون به اهواز واگذار شد.

سیدعلیرضا قریشی اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۲۷ بهمن تا دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی باشگاه ملی حفاری در سالن شهدای اهواز برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این و در هفته نخست مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور که به میزبانی باشگاه فولاد در اهواز برگزار شد تیم های فولاد و ملی حفاری در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان همچنین گفت: هفته نخست مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان ۲۴ تا ۲۶ دی ماه جاری به میزبانی باشگاه مناطق نفتخیز در اهواز برگزار خواهد شد. تیم مناطق نفتخیز تنها نماینده استان در این پیکارها است.

وی افزود: اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری کشور با صلاحدید فدراسیون و با توجه به امکاناتی که در اهواز موجود است روز ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در اهواز برگزار خواهد شد.

قریشی در ادامه به برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان استان (رده سنی ۱۵ تا ۲۴سال ) اشاره کرد و گفت: این پیکارها روز جمعه ۱۹ دی ماه در سالن شهدای اهواز برگزار می شود. همچنین رقابت های قهرمانی بانوان استان (رده سنی ۱۳ تا ۲۶ سال)روز هشتم اسفندماه در اهواز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان(زیر۲۰سال) استان روز جمعه ۱۰ بهمن با حضور باشگاههای مناطق نفت خیز، ملی حفاری، هیات های اهواز، آبادان، بندرامام خمینی (ره)، امیدیه و آغاجاری به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار می شود.

قریشی گفت: همچنین مسابقات قهرمانی جوانان استان در بخش بانوان ۱۷ بهمن ماه سال جاری برگزار و تیم های نفت مسجدسلیمان، هیات های مسجدسلیمان، ایذه، بهبهان، رامهرمز ، شوشتر ، لالی، دزفول و اندیکا در اهواز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار