تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۱۳۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی فیروزی: چرا انتقاد؟/ شرمنده داور خوزستانی شدم
 علی فیروزی: چرا انتقاد؟/ شرمنده داور خوزستانی شدم

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید واقع‌بینانه‌تر به نفت نگاه شود زیرا فراز و نشیب‌های بسیاری در مسیر داریم.

علی فیروزی درباره انتقاد برخی پیشکسوتان نسبت به عملکرد نفت آبادان، اظهارکرد: حضور نفت آبادان در صدر جدول نباید توقعات را بالا ببرد. ضمن این‌که متوجه انتقادات در این برهه زمانی که تیم در صدر جدول قرار دارد، نیستم. اصلا این انتقادات قابل پذیرش نیست، آن هم در حالی که خیلی‌ها اذعان دارند این تیم بهترین نمایش فنی را در مستطیل سبز دارد. آیا جایگاه تیم در صدر جدول را می‌بینند و بعد این‌گونه صحبت می‌کنند؟ همه در تیم نفت آبادان سنگ تمام گذاشته‌اند و مربیان ما به خوبی حریفان را آنالیز می‌کنند و بعضا نیمه مربیان را هم تیم صنعت نفت برده است. آیا این‌ها جای انتقاد دارد؟ به نظرم به جای صحبت‌هایی که باعث دلسردی و بی‌انگیزگی تیم می‌شود، بهتر است به کادرفنی و بازیکنان روحیه بدهند و از ما حمایت کنند.

وی بیان کرد: کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران نباید این موضوع را که نفت لحظه آخری و در چه شرایطی بسته شد، فراموش کنند. تاکنون مجموعه تیم کار بزرگی را انجام داده است اما نفت راه سخت و طولانی تا پایان فصل دارد. از مردم می‌خواهم انتظارات‌شان به صورتی نباشد که به تیم استرس وارد شود. این‌که تنها برد از صنعت نفت بخواهند، درست نیست زیرا فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما در حال حاضر به همدلی هواداران و پیشکسوتان آبادانی بیش از قبل نیاز داریم. پس باید واقع‌بینانه‌تر به نفت نگاه شود زیرا فراز و نشیب‌های بسیاری در مسیر داریم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در حال حاضر همدلی و انگیزه زیادی بین باتجربه‌ها و جوانان تیم ایجاد شده است. در حال حاضر با تجربه‌های تیم می‌خواهند که بهتر از قبل باشند و خودشان را بیشتر نشان دهند. در واقع آن‌ها می‌خواهند مجددا توانمندی خود را به همه نشان دهند. ضمن این‌که همین باتجربه‌ها کمک شایانی به جوان‌ترها برای قرار گرفتن در کار تیمی داشته‌اند و این‌که همه در نفت آبادان می‌خواهند که موفق باشند، از دلایل نتایج خوب این روزهای نفت است.

وی با درخواست برای قضاوت بهتر از سوی داوران برای نفت آبادان، عنوان کرد: چند هفته است که نفت آبادان از داوری‌ها متضرر شده‌ است و به خاطر اشتباهات داوری، واقعا در دیدار با استقلال تهران و آلومینیوم، از ما امتیاز گرفتند. درخواست من از فدراسیون این است که به این مهم توجه کند تا مبادا تیمی مثل نفت آبادان که با سختی بسیار در لیگ حضور دارد، این‌گونه متضرر و حق مردم آبادان ضایع شود.

فیروزی در پایان نیز گفت: در دربی خوزستان یکی از داوران برای قضاوت از شمال خوزستان انتخاب شده بود که به این موضوع بسیار معترض بودیم و حتی خود من بسیار استرس داشتم. چراهایی زیادی برای این انتخاب در ذهن ما به وجود آمده بود اما خوشبختانه داور خوزستانی آنقدر خوب بود و بی‌حرف و حدیث قضاوت کرد که من شرمنده او و نماینده داوری شدم که چرا پیش از بازی این داور را قضاوت کرده بودم. به نظرم داوران خوزستانی بسیار توانمند هستند و چیزی از داوران بزرگ کشور کم ندارند. امیدوارم بیشتر شاهد قضاوت داوران خوزستانی در لیگ برتر باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار