تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۳۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
  ۱۳ فرنگی کار خوزستانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت شدند.

  اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از ۱۸ تا ۲۹ دی‌ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود که ۱۳ کشتی گیر خوزستانی به همراه ۲ مربی به این اردو دعوت شده‌اند.

پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، پویا ناصرپور، سعید اسماعیلی، حسین اسدی، دانیال سهرابی، شاهین بداغی، امین کاویانی نژاد، محمد الیاسی، علیرضا ارقش، رامین طاهری، امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده نفرات خوزستانی حاضر در این اردو هستند همچنین لقمان رضایی و حبیب الله اخلاقی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کنند.

نتایج هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان  

هفته سوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی در شهرهای مختلف دنبال شد.

نتایج هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان به شرح ذیل است:

گروه الف:
شاهین اهواز ۲ – گسترش قلعه تل یک
جنوب سوسنگرد یک – پارسیان شوشتر یک
شهداء دوکوهه اندیمشک یک – پرسپولیس ویس صفر
آبی پوشان حمیدیه ۲ – ارگان بهبهان سه
تیم استقلال زیدون در این هفته استراحت داشت.
گروه ب:
سرخ آبی صیدون ۲ – پولاد اکسین ایذه یک
ایرانمهر خرمشهر ۲ – بهمئی رامهرمز صفر
نویددانه رامهرمز یک – پرسپولیس شوش یک
آنزان نوین ایذه صفر – استقلال جوان سوسنگرد یک
تیم شهرداری بندرامام در این هفته استراحت داشت.

توقف تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور

تیم فولاد خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور مقابل شهرخودرو مشهد به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد. علی حمودی گل فولاد خوزستان را در این دیدار به ثمر رساند.

تیم فولاد خوزستان در هفته نخست این رقابت ها مقابل حریفش تن به شکست داد. تیم امیدهای نفت اهواز دیگر نماینده استان در هفته دوم میزبان مس کرمان است.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود که فولاد خوزستان در گروه الف و نفت اهواز در گروه ب قرار دارند.

پنجمین برد استقلال خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال

تیم استقلال خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک کشور به مصاف تیم پارس جنوبی دیگر مدعی حاضر در این رقابت ها رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

آبی‌های خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز از هشت بازی صدرنشین رقابت‌های لیگ به شمار می روند و گزینه صعود به لیگ برتر هستند.

این نماینده خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

فعالیت یک هزار ورزشکار تیرانداز در خوزستان

سیدسالار محمدنیا رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: یک هزار ورزشکار تیرانداز در خوزستان فعالیت می‌کنند و در صورت توسعه زیرساخت‌های این رشته، تعداد بیشتری جذب رشته تیراندازی می‌شوند.

وی به کلنگ زنی پیست اهداف پروازی ورزشگاه غدیر اهواز به مساحت سه هکتار در دهه فجر اشاره کرد و افزود: بودجه در نظر گرفته شده برای نخستین سایت اهداف پروازی استان ۲۵ میلیارد ریال است و با ساخت و بهره برداری از این طرح، خوزستان به قطب تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد.

محمدنیا گفت: در بخش همگانی اقدامات بسیار خوبی برای علاقه مندان به این رشته صورت گرفته و از این طریق جوانان بسیاری به چرخه ورزش قهرمانی وارد شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار