تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۱۳۱۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد و مس رفسنجان
 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم، یک تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد پس از مدت ها از احمد عبداله زاده در ترکیب استفاده کند.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و این موضوع در عملکرد ۲ تیم موثر واقع شد. در این بازی سینا زامهران بازیکن فولاد تنها مصدوم سرخپوشان اهوازی بود. همچنین محمد میری و فرشاد احمدزاده محروم بودند.

بازیکنان ۲ تیم همچون بازی های قبلی به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. همچنین تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی در ورزشگاه به نمایش گذاشته شد. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی روی سکوی تماشاگران نشسته بودند.

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به مقام شهید سردار سلیمانی ادای احترام کردند. 

در این دیدار نیمکت نشینان هر ۲ تیم بارها به تصمیم داور معترض شدند که داور به کادر فنی هر ۲ تیم تذکر داد. مجتبی نجاریان و وحید حیدریه بازیکنان فولاد از داور کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه ۵۶ بازی لوسیانو پریرا گل فولادی ها را به ثمر رساند. همچنین مهرداد آوخ بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۹۳ گل تساوی را به ثمر رساند.

بازی دفاعی ۲ تیم و احتیاط بیش از حدی که از خود داشتند سبب شد تا تماشاگران تلویزیونی یک بازی کم موقعیت را در ورزشگاه شهدای فولاد شاهد باشند. فولاد در حالی که می‌توانست پیروز میدان باشد اما در ثانیه‌های پایانی ۲ امتیاز خانگی را از دست داد.

بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان از کسب این تساوی بسیار ناراحت شده و سریع به رختکن رفتند. 

تیم فولاد خوزستان با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار