تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت آبادان:
فدراسیون نگاه بهتری به تیم صنعت نفت داشته باشد
  سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آینده درخشانی دارد ولی فدراسیون باید نگاه بهتری نسبت به این تیم داشته باشد.

 سید سیروس پورموسوی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بیان کرد: صنعت نفت تیمی شده که امید را در آبادان زنده کرده است و حالا هواداران از این تیم انتظار زیادی دارند.

وی افزود: البته برخی کارشناسان نسبت به تیم صنعت نفت لطف داشته و از این تیم تمجید کرده‌اند ولی نباید هیجان به تیم وارد شود؛ بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و باید از هیجان دوری کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز برابر نفت مسجد سلیمان به چند بازیکن اصلی استراحت دادیم تا فرصت را در اختیار جوانان قرار دهیم و آنها نیز با عملکرد خوب جواب اعتماد ما را دادند.

پورموسوی بیان کرد: ما از حریف شناخت خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان تاثیرگذار این تیم را کنترل کردیم تا از فضاهای ایجاد شده استفاده نکنند.

وی با درخواست از فدراسیون فوتبال برای دقت بیشتر در انتخاب داوران بازی‌های لیگ افزود: ما در چند بازی به شدت توسط اشتباهات داوری امتیازات مهمی را از دست دادیم و امیدواریم فدراسیون در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما به عنوان یک تیم شهرستانی نیاز به نگاه بهتری از سوی فدراسیون فوتبال داریم زیرا در برخی بازی‌ها نسبت به ما اجحاف می‌شود.

پورموسوی ادامه داد: فشار بازی‌ها بسیار زیاد است و مجبوریم در فاصله زمانی کمی مسابقات را پشت سر بگذاریم ولی ما خود را برای این شرایط آماده کرده‌ایم.

وی افزود: این پیروزی شیرین را به هواداران آبادانی تقدیم می کنیم زیرا جای آنها در ورزشگاه خالیست و امیدواریم با برچیده شدن کرونا شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز دوشنبه از هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور برابر میهمانش نفت مسجد سلیمان با ۲ گل به برتری رسید تا با ۱۸ امتیاز به طور موقت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار