تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۱۳۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان پیروز دربی خوزستان
  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری از هفته دهم لیگ برتر موفق شد میهماش نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

  این دیدار عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت با ۲ گل موفق به شکست دادن حریف مسجدسلیمانی خود شد تا تنها تیمی لیگ برتری باشد که در تمامی بازی های خانگی خود تا هفته دهم به پیروزی رسیده است.

بازی در نیمه نخست با حرکات دیدنی و حملات ۲ تیم آغاز شد و نوید یک بازی سراسر هجومی را داد؛ صنعت نفت آبادان که در این فصل همانند یک مدعی ظاهر شده برای رسیدن به گل در این دیدار لحظه شماری می‌کرد و از دقایق نخست فشار را روی دروازه میهمان آغاز کرد.

شاگردان پورموسوی تا دقیقه ۱۶ برای باز کردن دروازه میهمان هم استانی خود چندین بار صاحب موقعیت شد ولی خط دفاعی نفت مسجد سلیمان تمامی بازیکنان کلیدی صنعت نفت را زیر فشار قرار داد.

در دقیقه ۱۶ احمد شریعت زاده مهاجم صنعت نفت روی یک فرار و پاس در عمق با دروازه بان نفت مسجدسلیمان تک به تک شد و پس از دریبل وی به سمت دروازه ضربه زد اما ضربه او به پای مدافع نفت مسجدسلیمان برخورد کرد و توپ مقابل دروازه به رضا خالقی فر رسید تا این بازیکن موفق به گلزنی شد.

پس از این گل تیم نفت مسجد سلیمان در پی جبران گل خورده شد و بارها توسط نفوذهای مجتبی مقتدایی از سمت راست میزبان خود را با خطر روبه رو کرد.

نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی نیمه اول دفاع را کاملا رها کرد و یک بار نیز توپ ساسان حسینی مهاجم این تیم به تیرک افقی دروازه نفت آبادان برخورد کرد تا نیمه اول با یک گل به سود آبادانی ها به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این تیم صنعت نفت آبادان بود که کنترل توپ را در اختیار گرفت و بارها برای زدن گل دوم به سوی دروازه میهمان خود یورش برد ولی با درخشش دروازه بان نفت مسجد سلیمان روبه رو شد.

نفت آبادان در این نیمه حریف را در میانه‌های میدان حود حبس کرد و کمتر اجازه داد میهمان خود به دروازه‌اش نزدیک شود و با حرکات پا به توپ طالب ریکانی و حسین بیت سعید موقعیت‌های خطرناکی را صاحب شد.

در دقیقه ۸۷ پاس بیت سعید در سمت چپ به آل کثیر رسید و مهاجم نفت آبادان با پاس عرضی مهدی زبیدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه کات دار پای چپ توپ را به گوشه دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد تا میزبان برای بار دوم در این دیدار به گل برسد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبداله ناصری، محمد خلیلی (فاخر تهامی - ۴۶)، مهدی حنفی، حسن زواری (۸۳ - حکیم نصاری)، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، رضا خالقی‌فر (طالب ریکانی - ۲۲) و احمد شریعت‌زاده (علی آل کثیر - ۶۸) به میدان رفت.

تیم نفت مسجد سلیمان نیز در این دیدار با ترکیب فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، مصطفی نائیج‌پور (محمد بلبلی - ۴۶)، مجتبی مقتدایی، محمدمهدی احمدی، میثم تهی‌دست، سجاد جعفری، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی، عباس بوعذار( ۷۸ - مهدی نیایش پور) و ساسان حسینی( ۸۸ - مهدی ایزدی) به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

عباس راکی به کمک ولی کاووسی و رحیم حاجی پور قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمدمهدی احمدی از نفت مسجد سلیمان و حسن زواری از این صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات لیگ برتر کشور صعود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار