تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۱۳۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ربیعی: غفلت‌های آنی باعث گل خوردن ما می‌شود/ باید به مس شاخ و برگ بیشتری بدهیم
 سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش از لحاظ روانی و ذهنی مهیای دیدار با فولاد است.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد اظهار کرد: با تیم خوب فولاد با هدایت دوست خوبم آقای نکونام بازی داریم. خودمان را برای بازی فردا مهیا کرده‌ایم. فکر می‌کنم از لحاظ ذهنی و روانی آماده بازی هستیم. هر دو تیم از هم اطلاعاتی دارند که قطعا در بازی تاثیر می‌گذارند. 

او درباره محرومان و مصدمان تیمش هم گفت: متاسفانه ما ۳ بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. وضعیت یک نفر از بازیکنان هم مشخص نیست. ان‌شاءالله تا پایان امشب وضعیتش مشخص می‌شود. قائم اسلامی‌خواه، ناصر سالاری و رحیم زهیوی را قطعا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. 

ربیعی اضافه کرد:‌ می‌دانیم که فولاد یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و تا الان هم نتایج خوبی در خوزستان گرفته‌ است. با صلابت، هدفمندی و شناختی که داریم پا به میدان می‌گذاریم. در بازی‌های قبلی در لحظاتی، غفلت‌هایی داشتیم که برای ما گران تمام شد. در بازی با تراکتور و سپاهان غفلت‌های آنی باعث گل خوردن تیم ما شد. این بازی‌ها به طوری نبودن که ما بازنده‌ آن‌ها باشیم اما نتوانستیم امتیازات این بازی‌ها را بگیریم. تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم ولی فکر می‌کنم نگاه‌ها به تیم ما بیشتر از این باشد. این مورد خوبی است و باید به آن شاخ و برگ بیشتری بدهیم و از نظر تاکتیکی به هماهنگی بیشتری برسیم. بازی فردا از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار