تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۱۳۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: امیدوارم جبران کنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم
 سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با سایپا یک نیمه خیلی بد داشتیم و امیدوارم در بازی با نفت مسجدسلیمان جبران کنیم و سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

  سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: امیدوارم نمایش هر دو تیم در دیدار فردا به شکلی باشد که یک فوتبال جذاب ودیدنی برای هواداران باشد و آن‌ها از این بازی لذت ببرند. پیش‌بینی نتیجه سخت اما در طول ۵ تا ۶ روز گذشته دو سه بازی آن‌ها را آنالیز کردیم.

او ادامه داد: آن‌ها هم مثل تیم ما روی زمین بازی می‌کنند و جوان و دونده هستند و امیدوارم از نقاط ضعف‌شان بتوانیم نهایت استفاده را ببریم. مطمئنا هر دو تیم به خصوص تیم ما که میزبان است به دنبال پیروزی هستند. در بازی با سایپا یک نیمه خیلی بد داشتیم و امیدوارم در این بازی جبران کنیم و سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. همه بازیکنان‌مان هستند و امیدواریم از همه آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در رابطه با نفت مسجدسلیمان گفت: سیستمی که آن‌ها بازی کردند ۱-۴-۵ است و ما دو سه جلسه‌ برای بازی مقابل آن‌ها تمرین کردیم و امیدواریم بچه‌های‌مان آن موارد کلیدی را در زمین اجرا کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار