تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۱۲۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکار خرمشهری مدال‌های آسیایی خود را به موزه دفاع مقدس اهدا کرد
 همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملی‌پوش کم شنوای عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم‌شنوا مدال‌های کسب شده در رقابت‌های آسیایی خود را به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کرد.

  مهدی هاموری از ورزشکاران بسیجی و تنها نماینده خوزستان در تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم شنوا روز شنبه همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اقدامی ارزشمند مدل طلای بازهای آسیایی ۲۰۱۵ و مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.

هاموری در این باره به خبرنگاران گفت: در سال ۱۳۹۴ عضو تیم ملی فوتبال ایران شدم که در بازی‌های آسیایی  سال ۲۰۱۵ توانستم مدال طلا را کسب کنم و در تیم منتخب آسیا قرار گیرم.

وی کسب مقام هشتم در بازی‌های جام جهانی سال ۲۰۱۶ در کشور ایتالیا از دیگر افتخارات خود بیان کرد و افزود:همچنین در جام ملت‌های آسیا که در کره جنوبی برگزار شد در تیم ملی ایران عنوان سوم را کسب کردیم و مدال برنز را بدست آوردیم.

هاموری شهدا و به ویژه سردار شهید سلیمانی را بهترین الگو برای جوانان و وزرشکاران دانست و ادامه داد: جوانان ایرانی به ویژه ورزشکاران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی خواهند بود.  

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان مقاومت به شهادت رسیدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار