تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۲۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد با خارجی‌هایش می‌درخشد
بازیکنان خارجی فولاد در لیگ بیستم عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.
  شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی مقابل نساجی ۱۳ امتیازی شدند و در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفتند. آن‌ها هر چند در دیدارهای گذشته خود فراز و نشیب زیادی را تجربه کردند اما عملکردی بدی را هم از خود به نمایش نگذاشته‌اند. تنها شکست فولادی‌ها در دقایق پایانی دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان رقم خورد و در هشت دیدار گذشته سه پیروزی و چهار تساوی را نیز در کارنامه خود ثبت کردند.

فولادی‌ها در دیدار آخر خود مقابل نساجی با کاشته آیاندا پاتوسی توانستند حریف‌شان را شکست دهند. پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد در این بازی با عملکرد  قابل توجه مرد اول میدان بود و با یک گل و دو پاس کلیدی بهترین بازیکن تیمش در این بازی لقب گرفت.

در نوک خط حمله فولادی‌ها لوسیانو پریرا حضور دارد. او هر چند تنها یک گل تا این هفته از رقابت‌ها به ثمر رسانده است اما نمایش تاثیرگذار او در این فصل و فصل گذشته همواره نجات بخش فولادی‌ها بوده است.

در حال حاضر گلزن ترین مدافع خارجی لیگ برتر در فولاد توپ می‌زند. موسی کولیبالی مدافع اهل مالی فولاد هر چند در دیدار مقابل نساجی حضور نداشت اما با عملکرد درخشانی که در هفته‌های ابتدایی از خود به نمایش گذاشت، تیمش را در وضعیت خوبی قرار داد. کولیبالی تا این هفته از رقابت‌ها در کنار عملکرد خوبش در خط دفاعی، ۲ گل برای تیمش نیز به ثمر رسانده است و در کنار فرشاد احمدزاده بهترین گلزن این تیم تا این هفته از رقابت‌ها بوده است.

شاگردان جواد نکونام تاکنون ۹ گل وارد دروازه‌های حریفان کرده‌اند که سهم بازیکنان خارجی این تیم ۴ گل بوده است. نزدیک به نیمی از گل‌های فولاد را سه بازیکن خارجی این تیم به ثمر رسانده‌اند و کیفیت آن‌ها بیش از پیش دیده شده است. باید دید در ادامه فصل درخشش این سه بازیکن چقدر می‌تواند به فولادی‌ها کمک کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار