تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۱۲۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث ۲ مدرسه در اهواز و سوسنگرد با مشارکت بنیاد قلم چی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد تفاهم نامه احداث ۲ مدرسه در اهواز و سوسنگرد با هدف محرومیت زدایی و عدالت آموزشی با مشارکت بنیاد علمی-آموزشی قلم چی خبر داد.
 علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه احداث ۲ مدرسه در شهر‌های اهواز و روستای مرعی سوسنگرد امروز با حضور کاظم قلم چی مدیر بنیاد علمی آموزشی قلم چی و محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور منعقد شد.

او ضمن قدردانی از خیرین در حمایت از ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی در مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار افزود: در این تفاهم نامه در سالروز ولادت خیر نیک اندیش کاظم قلم چی به امضا رسید و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال بین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و بنیاد قلم چی احداث خواهند شد.

قربانی بیان داشت: براساس این تفاهم نامه یک مدرسه ۱۲ کلاسه با زیر بنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۲ میلیارد ریال و دولت ۳۸ میلیارد ریال است در اهواز احداث می‌شود، همچنین یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۵ میلیارد ریال در روستای مرعی سوسنگرد ساخته خواهد شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار