تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داوری به تیم فولاد خوزستان ضرر زده است/ اگر شانس همراهی می‌کرد، نساجی را با گل بیشتری می بردیم
 مدافع تیم فولاد خوزستان گفت:متاسفانه در بازی روز گذشته بازهم از داوری دچار ضرر شدیم، این اشتباهات سهوی است اما در سه بازی اخیر علیه تیم ما بوده است.

عارف آقاسی مدافع تیم فولاد خوزستان  درخصوص دیدار روز گذشته تیم‌شان مقابل نساجی مازندران گفت: بازی بسیار پر اهمیت و سختی داشتیم، کادرفنی آنالیز خوبی از تیم حریف را  در اختیار ما قرار داده بود و طبق آن جلو رفتیم. با تمام احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، اما روز گذشته اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم. به هر حال مهم سه امتیاز دیدار بود که در اهواز ماند.

مدافع ایذه‌ای تیم فولادخوزستان همچنین گفت: متاسفانه در بازی روز گذشته بازهم از داوری دچار ضرر شدیم، این اشتباهات سهوی است اما در سه بازی اخیر علیه تیم ما بوده است. در بازی با سایپا یک پنالتی قطعی برای ما گرفته نشد، در بازی با نفت مسجدسلیمان که گل سالم زدیم و خطا اعلام شد، در بازی روز گذشته نیز یک پنالتی صد درصدی برای تیم ما اعلام نشد که اگر اعلام می‌شد فکر می‌کنم بازی برای ما ساده‌تر می‌شد و به هرحال این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: کار کردن با آقای نکونام و کادرفنی وی یک فرصت ویژه برای همه ماست،آقا جواد تجربه و دانش  فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا سطح فوتبالی تیم بالا آمده است. یکدلی و رفاقت در تیم ما فوق‌العاده و رمز موفقیت ماست، فرقی ندارد چه کسی بازی می‌کند همه با هم همدل هستیم که موفق شویم و باعث خوشحالی هواداران فولاد و مردم خوب خوزستان بشویم. در فولاد همه با هم رفیق هستند اما در وقت تمرین و مسابقه همه جدی و متحد برای یک هدف می‌جنگند.

آقاسی افزود: بازی‌ روز‌ گذشته به پایان رسید و خوشحالی ما تنها برای همان بعد بازی است، باید بیش‌تر تلاش کنیم و به فکر مسابقات بعدی باشیم. لیگ سختی است و شما می‌بینید که نزدیکی امتیازات در جدول چگونه است. در لیگ فشرده امسال باید هرچه بیش‌تر تلاش کرد تا به موفقیت رسید و اگر بخواهید در باد یک برد بخوابید، از قافله عقب می‌افتد.

وی در انتها گفت: از هواداران بابت حمایت و پیام‌هایی که در فضای مجازی برای موفقیت تیم می‌دهند، ممنون هستیم. دلمان برای‌شان تنگ شده، ان‌شاءالله این بیماری هرچه زودتر ریشه‌کن شود و بتوانیم دوباره آن‌ها را در ورزشگاه کنارمان ببینیم. هواداران عزیز بدانند که برای موفقیت تیم و خوشحالی‌شان تمام تلاش مان را در تمام مسابقات خواهیم کرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار