تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۱۲۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: سه هفته از اشتباهات داوری ضربه خوردیم
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه سه هفته پیاپی از اشتباه‌های داوری در لیگ برتر ضربه خوردیم اما امیدوارم روند خوب خود را همچنان ادامه داده و جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

 جواد نکونام چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل میهمانش نساجی مازندران ، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه بیان کرد: حریف تیم سختکوش و پرتلاشی بود و می‌دانستیم کارمان مقابل تیم هایی که بازی مستقیم ارایه می‌دهند، سخت است. اما غیر از ۱۰ دقیقه آخر بازی، حریف را به خوبی کنترل کردیم.

وی افزود: در نیمه نخست بازی اتفاق خاصی رخ نداد ولی در شروع نیمه دوم می‌توانستیم ۲ گل بزنیم که محقق نشد؛ در ادامه هر ۲ تیم بر سر توپ‌های هوایی درگیری داشتند. در دقیقه ۷۵ یک پنالتی صد در صد به سود ما رخ داد که داور به اشتباه خطای مهاجم ما را گرفت در حالی که اگر این پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم فولاد گفت: سرمربی تیم نساجی با اضافه کردن بازیکنان قد بلند، بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داد که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم. از طرفی ۱۶ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. در کل به نساجی تبریک می‌گویم و معتقدم آنها بانشاط و جنگنده بازی کردند. 

وی ادامه داد: در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود اعلام شد و امروز هم یک پنالتی ما گرفته نشد. باور کنید یک سوت اشتباه به تیم ضربه می‌زند.

نکونام با اشاره به اینکه خودمان را برای بازی روز دوشنبه آینده آماده می‌کنیم افزود: پاتوسی دچار یک مصدومیت ناخواسته شد و پیش از بازی با گل گهر به دلیل این مصدومیت از ترکیب ما دور شد. امروز درد پایش به حداقل رسید و شرایط بهتری داشت که از او استفاده کردیم. 

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی که عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در اهواز برگزار شد با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار