تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۱۲۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های فوتبال فولاد و نساجی
 دیدار عقب افتاده تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی مازندران از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

 در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم، یک تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد به جای احسان مرادیان از محسن فروزان درون دروازه استفاده کند.

فولاد خوزستان در هفت دیدار فصل جدید لیگ برتر ۲ پیروزی، چهار مساوی و یک باخت داشته و در چهارمین میزبانی فصل جدید به مصاف نساجی رفت تا با برد این تیم، خود را در قامت یک مدعی نشان دهد، اما در سوی مقابل شاگردان وحید فاضلی نیز که هشت امتیاز داشتند، نمی‌خواستند در اهواز بازنده باشند و برای رسیدن به امتیاز تلاش کردند.

با وجود بارندگی چند روز پیش اهواز اما چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. در این بازی ایوب والی کاپیتان فولادی بعد از مدت‌ها به ترکیب تیم برگشت اما سینا زامهران بازیکن فولاد تنها مصدوم سرخپوشان اهوازی بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

هیچ یک از ۲ تیم برای این مسابقه بازیکن محروم نداشتند.امید خالدی بازیکن نساجی که سابقه بازی در فولاد را دارد در ترکیب تیم حریف قرار داشت.

در نیمه دوم، نیمکت نشینان هر ۲ تیم بارها به تصمیم داور معترض شدند که داور به کادر فنی هر ۲ تیم تذکر داد. همچنین محمد میری بازیکن فولاد در دقیقه ۸۲  کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.مجتبی نجاریان بازیکن فولاد و کریم اسلامی از نساجی نیز از داور کارت زرد دریافت کردند.

پاتوسی بازیکن فولاد، در این دیدار برخلاف بازی های گذشته از ابتدا در میدان حضور داشت و در دقیقه ۱۶ تک‌گل فولاد را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۰ بازی، داور مسابقه به دلیل برخورد بازیکنان ۲ تیم به یکدیگر و درگیری میان آنها برای چند ثانیه بازی را متوقف کرد.

بازی دفاعی ۲ تیم و احتیاط بیش از حدی که از خود داشتند سبب شد تا تماشاگران تلویزیونی یک بازی کم موقعیت را در ورزشگاه شهدای فولاد شاهد باشند.

بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان از کسب این پیروزی بسیار خوشحال شده و در پایان بازی به شادی پرداختند.

تیم فولاد خوزستان با این برد ۱۳ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار