تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۱۲۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان شکست خورد
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور  در مقابل حریفش پیکان تهران متحمل شکست شد.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان عصر روز چهارشنبه در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

در دقیقه ۸۳ این بازی فرزاد حاتمی تک‌گل پیروزی بخش پیکان را به ثمر رساند تا نخستین شکست خانگی نفت مسجدسلیمان در این فصل رقم بخورد.

در این دیدار محمدمهدی محبی بازیکن نفت مسجدسلیمان و مهدی اکبری بازیکن پیکان از داور کارت زرد دریافت کرد. همچنین مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.

در این بازی فرهاد مجد، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین محمد دریس، امیرحسین رنگرز، آرش قادری (دقیقه ۱۹-میلاد شیخ سلیمانی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، سید محمد ستاری، محمد ابراهیمی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی ترکیب تیم پیکان را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده رضا کرمانشاهی بود که سعید علی نژادیان و مهدی شفیعی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۱۲ امتیازی و در مکان هفتم رده بندی باقی ماند. همچنین تیم پیکان با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار