تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۲۱۲۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک واحد آموزشی روستای در دارخوین شادگان بهره‌برداری شد
 یک واحد آموزشی سه کلاسه با نام سردار قاسم سلیمانی که با همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان احداث شده روز چهارشنبه در روستای آلبوبالدی دارخوین از توابع شهرستان شادگان به بهره‌برداری رسید.

  مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در حاشیه تحویل این مدرسه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این شرکت در قالب مسوولیت‌های اجتماعی مدرسه سه کلاسه را با زیربنای حدود ۱۲۰ مترمربع و با هزینه ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال احداث کرده است.

جهانگیر پورهنگ افزود: این شرکت در کنار مسوولیت تولیدی و عملیاتی نفت و گاز در منطقه غرب کارون به سازندگی و ساخت مکان‌های فرهنگی نیز توجه خاصی دارد و ساخت و تعمیر مدارس در دیگر روستاهای واقع در حوزه این شرکت را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: احداث این مدرسه در روستای کم برخوردار آلبوبالدی هدیه از طرف شرکت نفت و گاز اروندان به مردم منطقه است.

پورهنگ گفت: با توجه به شرایط حاکم کرونایی سختی کار دوچندان شده و هم باید تمام پروتکل‌ها را رعایت کنیم و هم تولید را انجام دهیم؛ خیلی خوشحالیم در کنار همه این مشکلات توانستیم چنین کاری را انجام دهیم.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این آیین گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هستند؛با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، احداث چنین اماکن فرهنگی به ویژه مدارس می‌تواند کمک شایانی در راستای فرهنگ‌سازی داشته باشد.

سردار پاسدار حسن حسین‌نژاد افزود: همکاران ما در بسیج سازندگی شرکت نفت وگاز اروندان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم داشته‌اند و در شرایط کرونایی ضمن توزیع بسته‌های معیشتی مرمت و تعمیر خانه‌های روستایی و احداث مدرسه را انجام داده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار