تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۲۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار با پیکان به مسجدسلیمان رسید / نکونام با انگیزه‌تر از قبل
  در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان رو در روی حریفان قرار می‌گیرند و فولاد در بازی خود از هفته هشتم به مصاف نساجی می‌رود.

هفته نهم لیگ برتر از امروز (نهم دی‌ماه) آغاز می‌شود که شاگردان پورموسوی به مصاف ساپپا می‌روند و فردا نیز نفت مسجدسلیمان با پیکان دیدار می‌کند. همچنین بازی خانگی تیم فولاد مقابل نساجی از هفته هشتم لیگ برتر فردا در اهواز برگزار می‌شود.

نفت آبادان – سایپا

نفت که امسال عملکرد خیرکننده‌ای داشته و بها به جوانان را نیز در دستور کار خود قرار داده است و اکنون به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، امروز رو در روی سایپایی قرار می‌گیرد که یکی از تیم‌های سرسخت و تدافعی لیگ بیستم است. نکته قابل تامل در این دو تیم، جوانگرایی است و به نظر می‌آید بازی نفت و سایپا، بِرند بها به جوانان در لیگ برتر باشد.

نفت اگر بتواند از بازی با ساپیا برنده خارج شود، در صورت لغزش گل‌گهر نیز ضمن صعود به صدر جدول، روند رو به رشد بهتری به خود می‌گیرد و می‌تواند همچنان مدعی بودن خود را به رخ رقبا بکشد.

شاگردان پورموسوی از ساعت ۱۵:۲۰ امروز (سه‌شنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف سایپا می‌روند.

نفت مسجدسلیمان – پیکان

نفتی‌ها که در فصل بیستم همچون نفت آبادان علی‌رغم بودجه و امکانات محدود، عملکرد خوبی داشته‌اند با برد مقابل ماشین‌سازی تبریز به دیدار مهم با پیکان رسیده‌اند. دیداری که تارتار سرمربی سابق نفت، اکنون عهده‌دار هدایت آن است و همین نیز انگیزه تارتار را برای پیروزی تیمش مقابل نفت دو چندان می‌کند. هر چند نفت نیز به اندازه کافی برای شکست تیم سرمربی سابق خود و البته تداوم روند خوب‌اش‌، انگیزه دارد.

دیدار فردای تیم‌های نفت و پیکان می‌تواند تقابل انگیزه‌ها باشد. دیداری که البته با توجه به تدافعی بودن دو تیم، شاید کمتر گلی از خط دروازه‌ها بگذرد اما می‌تواند زیبا و دیدنی باشد.

نفت از ساعت ۱۵:۰۰ فردا (چهارشنبه) در دیداری خانگی میزبان تیم پیکان است.

فولاد – نساجی (دیداری از هفته هشتم)

فولاد که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، از ۲۸ آذرماه تاکنون بازی در لیگ برتر نداشته است، فردا باید رو در روی نساجی قرار بگیرد که فصل قبل در آن بازی پرحاشیه، دیدار برده را با باخت عوض کرد. مطمئنا همین نیز انگیزه‌ای است تا نکونام فقط به جبران آن شکست فکر کند، هر چند با توجه به شکست هفته قبل این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان، فولاد و نکونام با انگیزه‌تر از قبل، به شدت به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و بازگشت به جمع مدعیان هستند.

باتوجه به غیب چند روزه کولیبالی در تمرینات تیم فولاد، احتمال بازگشت ایوب والی به ترکیب این تیم پس از ۹ ماه وجود دارد؛ بازگشتی که از الان شور و هیجان بسیاری در بین هواداران فولاد به وجود آورده است، هر چند این احتمال نیز وجود دارد که آغاسی در خط دفاع برای فولاد به میدان برود.

فولاد که در لیگ بیستم برای قهرمانی و موفقیت در آسیا انگیزه فراوان دارد، ضمن این‌که با برد مقابل نساجی در جدول صعود می‌کند، به آینده‌ نیز امیدوارتر خواهد شد.

شاگردان نکونام از ساعت ۱۶:۴۵ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان نساجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار