تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۲۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل پیکان ۲ غایب دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با ۲ بازیکن غایب به مصاف تیم پیکان می‌رود.

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز سه شنبه نهم دی ماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل پیکان اصفهان صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان  اظهار داشت: در دیدار با تیم پیکان، احمد گوهری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. همچنین محمد بلبلی به دلیل چهار کارته بودن نمی تواند ما را در بازی مقابل پیکان همراهی کند.

وی افزود: سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. هفته گذشته مقابل ماشین سازی، بازی خوبی ارائه دادیم و توانستیم سومین برد خود را در لیگ کسب کنیم. 

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری داشته باشیم گفت: با وجود شیوع کرونا، اما هواداران نفت مسجدسلیمان در هر بازی ما را حمایت می کنند که قدردان آنها هستیم و امیدوارم بتوانیم پاسخ حمایت‌های آنها را با برد تیم پیکان، بدهیم.

حسنوند افزود: در این فصل بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم داریم که باانگیزه و جویای نام هستند. خوشبختانه روز به روز عملکرد تیم بهتر شده و بازیکنان به لحاظ هماهنگی در وضعیت مناسب تری قرار دارند. در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

 تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین پیکان با ۱۰ امتیاز در مکان نهم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. نفتی‌ها از چهار بازی گذشته خود سه برد و یک باخت کسب کرده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار