تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم:
برگزاری سه بازی خارج از خانه اجحاف در حق فولاد است
  سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: برگزاری سه بازی بیرون از خانه آن هم در سرمای هوا، اجحاف در حق تیم فولاد بوده و انتظار داریم که برنامه ریزی مسابقات اصلاح شود.

سیدمحمد علوی  اظهار داشت: متاسفانه برنامه لیگ منظم نیست و برگزاری سه بازی بیرون از خانه، قطعا به ضرر ما است، ما از این بابت ناراحت بوده و اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام کرده ایم.

وی با بیان اینکه لیگ امسال بسیار سختتر از سال‌های قبل بوده و امتیازات نزدیک به هم است گفت: اگر یک بازی داخل و ۲ بازی بیرون از خانه داشتیم از این بابت مشکلی نبود اما انجام سه بازی بیرون از خانه کار درستی نیست.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: تیم ما اکنون در شرایط خوبی قرار داشته و تمریناتمان به خوبی در حال انجام است. باخت مقابل نفت مسجدسلیمان، یک شوک به تیم بود تا بیشتر تلاش کنیم، در هفته جاری یک بازی خانگی داریم و تمام سعی خود را می کنیم تا سه امتیاز را کسب و در کورس رقابت برای قهرمانی باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی سازمان لیگ باید بهتر باشد گفت: منطقی نیست که ما به خاطر تغییر برنامه در لیگ، سه هفته متوالی خارج از خانه بازی کنیم. شرایط برای همه باید برابر باشد تا بتوان شاهد رقابت جذابی بین تیم ها بود. 

علوی در خصوص وضعیت کولیبالی و والی بیان کرد: کولیبالی بامداد امشب وارد اهواز می شود و فردا در تمرینات حضور دارد همچنین ایوب والی از شرایط خوبی برخوردار بوده و همراه تیم تمرین می کند و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند مقابل نساجی به میدان برود.

دیدار تیم های فولاد و نساجی روز چهارشنبه دهم دی ماه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار