تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۱۲۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت ۱۲ هزار خوزستانی‌ در مدرسه‌سازی
  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، با اشاره به شرکت ۱۲ هزار نفری خوزستانی‌ها در پویش اول طرح "آجر به آجر"، گفت: در پویش اول طرح ملی آجر به آجر، ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت یک مدرسه دو کلاسه روستایی توسط هم‌استانی‌ها جمع‌آوری شد.

علی قربانی اظهار کرد: در پویش اول طرح ملی "آجر به آجر"، توسط حدود ۱۲ هزار نفر از هم‌استانی‌ها، ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت یک مدرسه دوکلاسه در روستای جوغبند ایذه جمع‌آوری شد. این پروژه به عنوان اولین پروژه طرح آجر به آجر کلنگ‌زنی شد و عملیات اجرایی آن در حال انجام است. امیدواریم پیش از آغاز سال جدید این پروژه افتتاح شود.

وی افزود: در پویش دوم طرح آجر به آجر نیز قرار است با شرکت کانون‌ها دوباره یک مدرسه جدید در استان احداث شود که به عنوان دومین پویش طرح آجر به آجر در استان خواهد بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان تصریح کرد: برای شرکت و کمک‌رسانی در پویش دوم طرح ملی آجر به آجر، سایت مهر مدرسه در نظر گرفته شده اما این پویش هنوز آغاز نشده است. به محض آغاز پویش دوم، از طریق رسانه‌ها به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  طرح آجربه‌آجر از ابتدای امسال با هدف جمع‌آوری کمک‌های خُرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه‌سازی به اجرا درآمد. هدف از اجرای طرح ملی آجر به آجر جمع‌آوری کمک‌های خُرد و مشارکت مردم در مدرسه‌سازی است؛ در این طرح همه مردم با پرداخت کمک‌های هر چند اندک و خُرد می‌توانند در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار