تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۱۲۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی ماشین سازی: مقابل تیم نفت مستحق شکست نبودیم
  مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه امروز در برابر نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیادی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم، گفت: مستحق شکست نبودیم.

  محمد سعید اخباری عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت ضمن عذرخواهی از هواداران تیم ریشه دار تبریزی افزود: در روزی که یک موقعیت هم به حریف ندادیم گل خوردیم و مقصر باخت من هستم.

مربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه امروز اصلا مستحق شکست نبودیم، خاطرنشان کرد: امروز بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های متعددی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم.

اخباری با اشاره به اینکه یکسری بازی‌ها وقتی قفل می‌شود باید از ضربه‌های ایستگاهی استفاده کرد، اضافه کرد: یک هفته ما روی این موضوع کار کرده بودیم ولی نتوانستیم در طول بازی از این تاکتیک بهره ببریم.

اخباری در خصوص درگیری‌های پایان بازی ۲ تیم ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: من اعتراضم به زمانی بود که بازیکنم از ناحیه سر آسیب دید و انتظار داشتم داور به سلامت بازیکن اهمیت دهد همانطور که روی صحنه آسیب دیدن بازیکن حریف اعتراض کردم.

وی اظهار کرد: داور میدان امروز استرس داشت و روی تمام صحنه‌ها این استرس مشخص بود .

اخباری عنوان کرد: اینکه بگویند چرا داور ترک زبان است مثل آن است که بگوییم وقتی در تهران هستیم چرا از قم که نزدیک است داور آوردند.

عمده درگیری‌ها به خاطر تصمیم داوری بود و امیدوارم در آینده در مورد چینش داوران دقت بیشتری شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان : سخت ترین بازی فصل را انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم ضمن گلایه از صدا و سیما به دلیل عدم پخش زنده تلویزیونی نیمه اول این بازی برای هواداران تیم نفت، افزود: امروز سخت ترین بازیمان را در لیگ انجام دادیم زیرا هم برودت هوا بود و هم اینکه مقابل تیمی بازی کردیم که به رغم جوان بودن بازیکنانش برای کسب پیروزی وارد میدان شدند و از انگیزه بالایی برخوردار بودند. 

مجتبی حسینی خاطرنشان کرد: مقابل تیم ماشین سازی سعی کردیم راه های نفوذ را ببیندیم و با حوصله بازی کنیم تا در شرایط مناسب ضربه بزنیم که در این راه موفق شدیم و توانستیم با سه امتیاز شیرین تبریز را ترک کنیم.

وی عنوان کرد: ما بازی ها را بازی به بازی دنبال کرده و خواهان بازی تماشایی و پیشرفت بازیکنانمان هستیم.

حسینی در مورد حواشی آخر بازی اظهار کرد: بازیکنان تیم ماشین سازی جوان هستند و طبیعی است در مقابل شکست و آن هم در زمین خودی دچار احساسات شوند و رفتارهایی از این دست نشان دهند. 

تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر برابر تیم نفت مسجد سلیمان همچنان با ۲ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و تیم نفت مسجد سلیمان با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار