تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی دانش‌آموزان ایذه نسبت به برگزاری امتحانات حضوری معترضند
  تعدادی از دانش‌آموزان ایذه روز چهارشنبه با حضور در ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان نسبت به برگزاری امتحانات نوبت اول به صورت حضوری اعتراض کردند.

 این دانش‌آموزان در تجمع خود در ساختمان آموزش و پرورش ایذه خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

یکی از این دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ما در طول سال تحصیلی به صورت مجازی آموزش دیدیم و اکنون این با فرا رسیدن موعد امتحانات به ما اعلام کردند که باید به صورت حضوری امتحان دهیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم همانگونه که آموزش ما به صورت مجازی بوده است امتحان ما هم مجازی باشد؛ آیا در طول این چند روز کرونا ریشه کن شده است که از ما می‌خواهند حضوری امتحان دهیم؟

این دانش‌آموز ادامه داد: ما و خانواده‌هایمان نگران ابتلا به ویروس کرونا هستیم و با توجه به لزوم توجه به سلامتی ، از مسوولان آموزش و پرورش می‌خواهیم که خواسته ما را عملی کنند و امتحانات ما به روش مجازی برگزار شود.

شورای مدارس در زمینه برگزاری امتحانات اختیار تام دارد

مدیر آموزش و پرورش ایذه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مصوبه وزارت آموزش و پرورش اختیار برگزاری امتحانات به صورت مجازی یا حضوری به شورای مدارس واگذار شده و اداره آموزش و پرورش هیچ دخالتی در این کار ندارد.

حسین آقاملاپور ادامه داد: این شورا از مدیر مدرسه، نماینده انجمن اولیا و مربیان، نماینده شورای معلمان و نماینده شورای دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نیز این توضیح به دانش‌آموزان معترض داده شد؛ شورای هر مدرسه با توجه به شرایط آن تصمیم گیری راجع به برگزاری حضوری یا مجازی امتحانات را می‌گیرد.

گفتنی است این تجمع پس از ساعتی خاتمه یافت.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار