تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۱۱۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگی دوربین داهوا در تهران کیست ؟
دوربین مدار بسته داهوا یکی از بهترین برندهای سیستم های حفاظتی در جهان است . داهوا توانسته در سالهای ۲۰۱۸ , ۲۰۱۹ یکی از سه کمپانی پور فروش در جهان باشد و این آمار بالای فروش حکایت از قیمت مناسب و کیفیت بالای تجهیزات دارد .

برند دوربین مدار بسته داهوا در ایران

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج به صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای حرید پک داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

انواع پک های دوربین مدار بسته داهوا را می توانید بصورت دسته بندی شده و کاربردی از فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری نمایید . 

نمایندگی های داهوا

غیر ممکن است شما در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی کسی را بیابید که نام داهوا را نشنیده باشد.داهوا دارای نمایندگی های فروش مختلفی در سراسر جهان است که در کل از 22 نماینده اصلی و تعداد نماینده فروش تشکیل شده اند. نمایندگی اصلی و مرکزی داهوا در چین شهر گوانژو واقع شده و نمایندگی داهوا جهت پخش و فروش محصولات در رده نمایندگی اصلی در 22 کشور تقسیم شده.

نمایندگی اصلی داهوا در ایران

شرکت داهوا تکنالوجی در حال حاضر بدلیل تحریم ها نماینده مستقیمی در بازار ایران ندارد اما شرکت هایی مانند دیاکالا - DiyaKala.com - , فرا گستر الکترونیک , ابران داهوا , ماد الکترونیک , تهران نت , پارسیان تجارت و ... از بزرگترین وارد کننده و پخش کننده های داهوا در ابران هستند.

کیفیت تصویر دوربین داهوا

داهوا دارای انواع دوربین ها و تعداد زیادی دستگاه مختلف در انواع کیفیت است . دوربین های داهوا در کیفیت های 2 تا 12 مگاپیکسل تولید شده . جهت نظارت اماکن مسکونی , محیط فروشگاه ها , شرکت ها , محیط اماکن صنعتی دوربین های داهوا با کیفیت 2 مگاپیکسل بهترین انتخاب است . کیفیت دوربین های مدار بسته 4 و 6 مگاپیکسل هم برای صندوق فروشگاه ها , ورودی اماکن مختلف جهت شناسایی پهره و پلاک خوانی مناسب است . کیفیت های 8 و 12 مگاپیکسل هم برای مکان هایی که دقت اهمیت ویژه ای دارد انتخاب مناسبی است.

بهترین کیفیت دوربین های داهوا چیست ؟

در کل کیفیت دوربین داهوا مورد نظر خود را بسته به نیازتان انتخاب کنید . نه کیقیت بالاتر و نه کیفیت کمتر. جهت مشاوره با کارشناسان فروشگاه تخصصی دوربین مدار بسته دیاکالا در مورد انتخاب نوع و کیفیت دوربین داهوا خود با ما تماس بگیرید.

قیمت و کیفیت انواع دوربین داهوا

قیمت تجهیزات داهوا

یکی از مزیت های بزرگ تجهیزات داهوا تنوع بزرک کالایی آن است و داهوا انواع سیستم های امنیتی را با قیمت های گوناگون تولید می کند . سری اقتصادی داهوا در بازار ایران بدلیل پایین بودن ارزش ریال در برابر دلار بسیار پر طرفدار است . قیمت دوربین های مدار بسته داهوا در انواع 2 و 4 مگاپیکسل سری CVI  بسیار مناسب است و می توان از ان برای هر مکانی استفاده کرد . برای اطلاع دقیق از قیمت بروز محصولات داهوا می توانید برگه قیمت داهوا را مشاهده نمایید.

نصب دوربین مدار بسته داهوا

دوربین های مدار بسته داهوا نیز مانند انواع دوربین مد ار بسته شبکه و آنالوگ نصب می شوند . دوربین های مداربسته داهوا که دارای قیمت مناسبتری نسیت به دیگر دوربین ها هستند را می توان بر روی بستر کابل کواکسیال و کابل های قدیمی نصب کرد اما برای نصب دوربین شبکه داهوا نیاز به کایل کشی تحت شبکه و سوئیچ است ولی در نهایت تصاویر دقیق تری را بر روی نمایشگر نمایش می دهد.

آیا برای نصب دوربین داهوا به نیاز به حضور نصاب حرفه ای است ؟

برای نصب دوربین مدار بسته داهوا بهتر است از نصاب های با تجربه داهوا استفاده کنید و نصب دوربین را حرفه ای تر و سریعتر پیش ببرید . برای آشنایی بیشتر با مراحل نصب دوربین مداربسته و مشاهده آموزش نصب دوربین داهوا مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته را در وبسایت دیاکالا مشاهده نمایید

 

:
:
:
آخرین اخبار