تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۱۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان که عصر جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار و با برتری یک بر صفر نفت مسجدسلیمان به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

  تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد در هفته هفتم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند این در حالی است که تیم میزبان (نفت مسجدسلیمان) برای صعود به میانه جدول نیاز مبرم به پیروزی در دربی خوزستان داشت و در سوی مقابل تیم فولاد نیز با پیروزی در این بازی، به صدر جدول می‌رسید.

در نیمه نخست بازی، شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم فولاد خلق کردند و می‌توانستند در امر گلزنی بهتر ظاهر شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان که چهارمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای پیروزی داشت؛ در آن طرف شاگردان نکونام به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به اهواز برگردند. فولادی ها که نمی‌خواستند از کورس رقابت با مدعیان عقب بمانند برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر است حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران فولاد خوزستان که به سختی خود را به بالای اسکوربورد ورزشگاه رسانده بودند از آنجا نظاره‌گر بازی بودند.

سیدمجتبی حسینی و جواد نکونام سرمربیان ۲ تیم پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمدند و به ارزیابی زمین این ورزشگاه پرداختند. چمن ورزشگاه به دلیل بارندگی پنجشنبه شب از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود.

به منظور پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت ورزشگاه دیدن کردند.

سیروان قربانی، محمد بلبلی و سجاد جعفری بازیکنان نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند و در سوی مقابل ایوب والی تنها غایب فولادی ها بود.

تعدادی از خبرنگاران همچون بازی‌های قبل برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

در این بازی مرادیان در ترکیب فولاد بود و فروزان همچنان روی نیمکت قرار داشت.

شرایط نامناسب زمین ورزشگاه بهنام محمدی سبب شده تا پیراهن بازیکنان ۲ تیم با گل و لای خیس و سنگین‌تر از حد معمول شود. توپ جمع کن‌های حاضر در ورزشگاه پس از بیرون رفتن توپ برای گل زدایی، بلافاصله توپ را با پارچه‌ای تمیز می‌کردند.

اعتراض‌ مداوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان به داور بازی سبب شد تا داور در دقیقه ۵۸ با حضور در کنار زمین نیمکت نفتی ها را به آرامش دعوت کند.

اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی خاموش بود. نیما انتظاری در دقیقه ۹۱ با یک شوت دیدنی دروازه فولاد را باز کرد، این بازیکن پس از زدن گل به سمت نیمکت خود رفت و نام حضرت زینب (س) را که بر روی پیراهنش نوشته بود نشان داد.

مربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی لب خط بوده و به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در این دیدار فرشاد احمدزاده و مهران موسوی از فولاد و نیما انتظاری از نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کردند.

آیاندا پاتوسی هافبک طراح فولاد همچون بازی‌های گذشته در نیمه دوم وارد میدان شد. در این دیدار شروین بزرگ مهاجم فولادی‌ها از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان و بازیکنان پس از پایان بازی به جشن و شادی پرداختند و هواداران نفت از راه دور و با سردادن شعار، بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان با این برد ۹ امتیازی شده و در مکان هشتم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم فولاد با ۱۰ امتیاز در مکان پنجم ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار