تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۱۱۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان: شکست دادن فولاد کار بزرگی است
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فولاد خوزستان بهترین تیم لیگ بوده و شکست دادن آن کار بسیار بزرگی است که جا دارد از بازیکنان تیم خود تشکر کنم.

 سیدمجتبی حسینی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی زمین، بازی سنگینی داشتیم اما بازیکنان ما همچون بازی‌های گذشته با تمام وجود بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل فولاد خوزستان خیلی سخت است افزود: خوشبختانه در این بازی کمترین موقعیت را به حریف دادیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی موقعیت گل خلق کرده و به گل برسیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: از مدیرعامل باشگاه به خاطر پرداختی به اعضای تیم و صادر کردن کارت بازی یکی از بازیکنمان تشکر می‌کنم.

وی در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: معمولا داوری در این مدل زمین‌ها خیلی سخت است اما روی هم رفته داوری بازی خوب بود و فکر نمی‌کنم در نتیجه بازی تاثیری داشت.

حسینی گفت: تیم نفت مسجدسلیمان امسال با تیم جوانی راهی مسابقات شده و به طور قطع بازی به بازی بهتر می‌شویم. امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ جایگاه مناسبی از جدول را اختیار کنیم.

دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار