تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۱۱۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم نفت مسجدسلیمان: تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد
  مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمام بازی‌های لیگ برتر فوتبال برای ما حکم فینال را داشته و به دنبال برد هستیم لذا فرقی نمی کند مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم.

 مهدی نامجو شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در مسجدسلیمان بیان کرد: هفته گذشته با وجود ارایه یک بازی خوب، نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردیم و این موضوع انگیزه بازیکنان ما را برای پیروزی مقابل فولاد بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در طول ‌هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم گفت: امیدوارم که بازیکنان ما به آمادگی لازم برای بازی با فولاد رسیده باشند و فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: برای این بازی عباس عسکری و محمد بلبلی ۲ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان از سلامتی کامل برخوردارند و امیدواریم بتوانیم بازی همیشگی خود را ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه برای ما همه بازی‌ها مهم است گفت: مسجدسلیمان از شهرهایی است که همواره فوتبال در آن زنده بوده و نخستین جایی بوده که فوتبال در آن پا گرفته و ما هم سعی می‌کنیم که همیشه برای برد وارد میدان شویم.

نامجو افزود: بازی بین نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان یک دربی بین ۲ تیم فوتبال خوزستان است. فولاد تیم منسجم و آماده است که از مربی خوبی بهره می‌برد همچنین ما هم بازیکنان خیلی خوبی داریم که برای بهبود و کیفیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم فردا در میدان به خوبی بجنگیم و بتوانیم دل مردم مسجدسلیمان را که همیشه همراه تیم هستند، شاد کنیم.

وی بیان کرد: جا دارد که از مسوولان شهرستان و مدیران باشگاه که برای ایجاد انگیزه بیشتر در بین اعضای تیم، درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند تشکر کنم و امیدوارم اینگونه حمایت‌ها تداوم داشته باشد. تنها دلگرمی جوانان مسجدسلیمان همین تیم است و امیدوارم کاری کنیم تا تیم نفت در جایگاه اصلی خود در فوتبال کشور قرار گیرد. 

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ روز جمعه ۲۸ آذر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار