تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۱۱۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان تور ملی والیبال ساحلی کشور شد
  رییس هیات والیبال خوزستان گفت: کمیته ساحلی فدراسیون والیبال با برگزاری تور ملی والیبال ساحلی کشور در اهواز موافقت کرد.

سعید شاهرخی بیان کرد: این رقابت ها با حضور تیم هایی از سراسر کشور در ساحل رودخانه کارون اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا هنوز زمان دقیق مسابقات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص نشده اما به احتمال فراوان این رقابت‌ها اواخر دی امسال با حضور برترین های این رشته برگزار خواهد شد.

رییس هیات والیبال خوزستان با اشاره به اینکه میل و علاقه به رشته والیبال ساحلی در خوزستان رو به افزایش است گفت: با شیوع کرونا در خوزستان و ممانعت از فعالیت در سالن‌های سرپوشیده، زمان را غنیمت شمرده و فعالیت خود را در والیبال ساحلی دنبال کردیم که دستاورد خوبی برای ما داشت.

وی با بیان اینکه از والیبال ساحلی خوزستان تنها یک نام باقی مانده بود و در این بخش فعالیتی صورت نگرفته بود، افزود: از برنامه‌های امسال ما توسعه والیبال ساحلی بود و با خنک شدن هوا، مسابقاتی را برگزار کردیم که مورد رضایت فدراسیون بود.

شاهرخی گفت: سعی کردیم فعالیت این رشته را از سنین پایه شروع کنیم و در این راستا مسابقات قهرمانی استان در رده های سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کردیم و باعث شد تا ۲ ورزشکار استان به اردوی تیم ملی نوجوانان راه پیدا کنند. همچنین در رده سنی جوانان ۲ ورزشکار دیگر استان به تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد:با توجه به ظرفیت سواحل خوزستان و وجود رودخانه‌های متعدد، به راحتی می‌توان والیبال ساحلی را در بسیاری از شهرستان‌ها دنبال کرد که در این خصوص به حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان نیاز داریم. همچنین تمام تلاش خود را می کنیم تا فصل آینده یک تیم در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور داشته باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار